Noere
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 28 december 2010
Laatste bezoek: afgelopen zaterdag om 12:46 uur
Aantal stemmen: 2792
Gemiddelde: 3,62
Standaardafwijking: 0,59
Aantal berichten: 1030
Aantal toevoegingen: 568
Top 10 albums
- 1. My Bloody Valentine - Loveless (1991)
- 4. Miles Davis - Bitches Brew (1970)
- 5. Can - Ege Bamyasi (1972)
- 7. The Durutti Column - Vini Reilly (1989)
- 8. Minutemen - Double Nickels on the Dime (1984)
- 9. The Beach Boys - Sunflower (1970)
- 10. Built to Spill - Perfect from Now On (1997)
Recente stemmen
- 4,0Slowdive - Souvlaki (1993) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:50 uur, stem was: 4,5
- 5,0Dinosaur Jr. - You're Living All over Me (1987) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:44 uur, stem was: 4,5
- 5,0Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92 (1992) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:41 uur, stem was: 4,5
- 4,5Autechre - Anvil Vapre (1995) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:38 uur, stem was: 5,0
- 4,5Funkadelic - Funkadelic (1970) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:38 uur, stem was: 5,0
- 4,5Steve Roach - Structures from Silence (1984) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:37 uur, stem was: 5,0
- 4,5Townes Van Zandt - Townes Van Zandt (1969) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:37 uur, stem was: 5,0
- 4,5A Tribe Called Quest - Midnight Marauders (1993) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:32 uur, stem was: 5,0
- 4,5Alice Coltrane featuring Pharoah Sanders - Journey in Satchidananda (1971) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:31 uur, stem was: 5,0
- 3,0Four Tet - Beautiful Rewind (2013) geplaatst: afgelopen zaterdag om 12:27 uur, stem was: 4,0