MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Misterfool
Linius schreef:
(afbeelding)

caught in a landslide:

(afbeelding)

massapaniek

Misterfool
Look up to the sky and see:

(afbeelding)

Assurancetourix
I can see clearly now!

(afbeelding)

The rain has gone

Misterfool
volgens mij was dat geen lyric uit Bohemian rhapsody.
Maar ik had al een heel stuk vergeten dus

Assurancetourix
Dat klopt, de tekst is van Johnny Nash en die vond ik hier wel toepasselijk

If Wikipedia gets shut down.. It's all Obama's fault and that's gay as hell
en een overtuigde facewall.

Maar het was een leuke poging tot het afmaken van het liedje

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

Can I get a bezem?

Improvision

(afbeelding)

Dit is alweer aardig oud, maar als je weet hoe het werkt is het geniaal om een goedgelovig iemand ermee gek te maken. Het is een virtueel medium dat al je vragen "beantwoordt". Een aantal jaar geleden heeft een vriend van mij zo de hele groep een avond helemaal gek gemaakt.

- www.peteranswers.com

Hoe werkt het?

- http://27.media.tumblr.com/tumblr_libmf98wjt1qzqua1o1_400.jpg

Jocharo-T
Bij mij geeft hij steeds aan dat hij het antwoord op de vraag niet heeft. Dat hij geen zin heeft op die vraag te antwoorden, of hij ketst de vraag terug: Wat denk je zelf? Your question will not be answered. Nog zo één. Ik had gedacht dat hij met grappige voorgeprogrammeerde antwoorden zou komen.

Dit is toch niet grappig

Jocharo-T schreef:
Bij mij geeft hij steeds aan dat hij het antwoord op de vraag niet heeft. Dat hij geen zin heeft op die vraag te antwoorden, of hij ketst de vraag terug: Wat denk je zelf? Your question will not be answered. Nog zo één. Ik had gedacht dat hij met grappige voorgeprogrammeerde antwoorden zou komen.

Dit is toch niet grappig

Ik snapte hem eerst ook niet, maar je moet hem dus wel goed gebruiken. Dan is hij inderdaad wel geweldig .

Jocharo-T
Ik heb hem door

Met dat Peter Answers kun je nog leuke dingen doen...

panjoe (moderator)

(afbeelding)

herman schreef:
(afbeelding)
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.

Nog nooit een vriendin gehad? Probeer je de geschetste situatie eens voor te stellen en dan met name dat gedeelte waarin de jongen zijn hand losrukt om die foto te maken. Vergeet vooral niet een beetje jaloezie aan het verhaal toe te voegen.

jasper1991 schreef:
(quote)
Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.

!

jasper1991 schreef:
(quote)
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.

LOL

behoorlijke 'toeptafel' heeft die vrouw trouwens! Kan door de beugel, maar niet door een ringetje, zullen we maar zeggen.

Weer twee dingen geleerd. Een nieuw woord voor kont. En dat mensen zonder humor grappig kunnen zijn .

jasper1991 schreef:
(quote)

gast.....

Improvision
Anti-joke chicken:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.