Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 19 januari 2012, 19:54 uur
volgens mij was dat geen lyric uit Bohemian rhapsody. 
Maar ik had al een heel stuk vergeten dus

Maar ik had al een heel stuk vergeten dus

0
Assurancetourix
geplaatst: 19 januari 2012, 20:22 uur
Dat klopt, de tekst is van Johnny Nash en die vond ik hier wel toepasselijk 

0
geplaatst: 19 januari 2012, 20:30 uur
If Wikipedia gets shut down.. It's all Obama's fault and that's gay as hell
en een overtuigde facewall.
en een overtuigde facewall.
0
geplaatst: 19 januari 2012, 20:52 uur
Maar het was een leuke poging tot het afmaken van het liedje 

0
geplaatst: 20 januari 2012, 11:22 uur
Dit is alweer aardig oud, maar als je weet hoe het werkt is het geniaal om een goedgelovig iemand ermee gek te maken. Het is een virtueel medium dat al je vragen "beantwoordt". Een aantal jaar geleden heeft een vriend van mij zo de hele groep een avond helemaal gek gemaakt.
- www.peteranswers.com
Hoe werkt het?
- http://27.media.tumblr.com/tumblr_libmf98wjt1qzqua1o1_400.jpg
- www.peteranswers.com
Hoe werkt het?
- http://27.media.tumblr.com/tumblr_libmf98wjt1qzqua1o1_400.jpg
0
Jocharo-T
geplaatst: 20 januari 2012, 11:31 uur
Bij mij geeft hij steeds aan dat hij het antwoord op de vraag niet heeft. Dat hij geen zin heeft op die vraag te antwoorden, of hij ketst de vraag terug: Wat denk je zelf? Your question will not be answered. Nog zo één. Ik had gedacht dat hij met grappige voorgeprogrammeerde antwoorden zou komen.
Dit is toch niet grappig
Dit is toch niet grappig

0
geplaatst: 20 januari 2012, 12:47 uur
Jocharo-T schreef:
Bij mij geeft hij steeds aan dat hij het antwoord op de vraag niet heeft. Dat hij geen zin heeft op die vraag te antwoorden, of hij ketst de vraag terug: Wat denk je zelf? Your question will not be answered. Nog zo één. Ik had gedacht dat hij met grappige voorgeprogrammeerde antwoorden zou komen.
Dit is toch niet grappig
Dit is toch niet grappig
Ik snapte hem eerst ook niet, maar je moet hem dus wel goed gebruiken. Dan is hij inderdaad wel geweldig
.
0
geplaatst: 21 januari 2012, 01:18 uur
herman schreef:
(afbeelding)
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.(afbeelding)
0
geplaatst: 21 januari 2012, 02:05 uur
Nog nooit een vriendin gehad? Probeer je de geschetste situatie eens voor te stellen en dan met name dat gedeelte waarin de jongen zijn hand losrukt om die foto te maken. Vergeet vooral niet een beetje jaloezie aan het verhaal toe te voegen.
0
geplaatst: 21 januari 2012, 02:11 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.
!
0
geplaatst: 21 januari 2012, 02:12 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn. LOL
behoorlijke 'toeptafel' heeft die vrouw trouwens! Kan door de beugel, maar niet door een ringetje, zullen we maar zeggen.
0
geplaatst: 21 januari 2012, 02:42 uur
Weer twee dingen geleerd. Een nieuw woord voor kont. En dat mensen zonder humor grappig kunnen zijn
.
.
0
geplaatst: 21 januari 2012, 10:21 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.
gast.....Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.