MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Yann Samsa
jasper1991 schreef:
(quote)
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.

Ik weet het zeker, Jasper doet het expres

En die kip is soms best leuk

jasper1991 schreef:
Op zich een goede climax, want die hond valt je in eerste instantie niet op. Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.

De vrouw prefereert katten.

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

Improvision schreef:
Anti-joke chicken:

Improvision schreef:
Anti-joke chicken:

Stijn_Slayer
Lang geleden dat ik die heb gezien.

jasper1991 schreef:
(quote)

Successful troll is successful

Dit levert Dilbert geen nieuwe fans op ben ik bang... Mij krijg je niet om in ieder geval. Niks grappigs aan.

Ulfat-e-Zulmat
jasper1991 schreef:
(quote)
Ik snap alleen niet waarom de vrouw direct zo boos zou worden. Als dat gedeelte beter uitgewerkt zou zijn, zou het een sterke grap zijn.

Gründafjørdøhur schreef:
Dit is alweer aardig oud, maar als je weet hoe het werkt is het geniaal om een goedgelovig iemand ermee gek te maken. Het is een virtueel medium dat al je vragen "beantwoordt". Een aantal jaar geleden heeft een vriend van mij zo de hele groep een avond helemaal gek gemaakt.

- www.peteranswers.com

Hoe werkt het?

- http://27.media.tumblr.com/tumblr_libmf98wjt1qzqua1o1_400.jpg
Ik snap er dus geen reet van. Ik heb er geen een zinnig antwoord uit gekregen.. Zelfs met die wikihow overtypen, krijg ik nog steeds geen antwoord..

een doordenkertje:

Einstein, Pascal en Newton spelen een potje verstoppertje en Einstein is hem. Dus Einstein begint te tellen: "één, twee, drie, enz." Pascal met zijn idioot lange baard rent als een gek het bos in terwijl Newton rustig blijft staan en een krijtje pakt. Terwijl Pascal een boom in probeert te klimmen tekent Newton op zijn dooie gemak een vak om zich heen van 1 meter bij 1 meter. Ondertussen is Einstein klaar met tellen: "Negen, tien, wie niet weg is, is gezien!" Einstein draait zich om en ziet Newton natuurlijk meteen staan. "Buut Newton!!" Roept Einstein waarop Newton antwoordt: "Ik ben Newton niet, ik ben Pascal!"

chevy93 schreef:
(quote)
Ik snap er dus geen reet van. Ik heb er geen een zinnig antwoord uit gekregen.. Zelfs met die wikihow overtypen, krijg ik nog steeds geen antwoord..

Het idee is dat je het met een groep doet. Jij vult de vragen in, en bovenin hoor je 'Peter, please answer' in te vullen, maar als je daarvoor in de plaats een . typt, en vervolgens het antwoord op de vraag die je wilt stellen (en eventueel nog wat punten), komt er in beeld ook gewoon 'Peter, please answer' tevoorschijn. Vervolgens typ je de vraag en lijkt dat ding gewoon het antwoord te weten waarmee je je vrienden behoorlijk voor de gek kunt houden.

stoepkrijt schreef:
Dit levert Dilbert geen nieuwe fans op ben ik bang... Mij krijg je niet om in ieder geval. Niks grappigs aan.

Mee eens, naar mijn mening ook niet de beste keuze van korte Dilbert strips. Maar Dilbert vind ik toch vaak best vermakelijk. Een greep uit de laatste twee maanden die ik persoonlijk wel leuk vond:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

2MY
jasper1991 schreef:
(quote)

Ik ben waarschijnlijk de enige die daar dan effectief ook naar kijkt, en zich afvraagt wat er op de linkerkant van die witte broek staat geschreven.

Helaas kwam mijn vriendin net langs toen ik het scherm op 400% had gezet en kan ik de reactie van de vrouw in de tekst perfect plaatsen.

Improvision schreef:
Anti-joke chicken

Beste grappen van 2012 tot nu toe

Hier nog een paar:

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Arrie schreef:
Het idee is dat je het met een groep doet. Jij vult de vragen in, en bovenin hoor je 'Peter, please answer' in te vullen, maar als je daarvoor in de plaats een . typt, en vervolgens het antwoord op de vraag die je wilt stellen (en eventueel nog wat punten), komt er in beeld ook gewoon 'Peter, please answer' tevoorschijn. Vervolgens typ je de vraag en lijkt dat ding gewoon het antwoord te weten waarmee je je vrienden behoorlijk voor de gek kunt houden.
Ik snapte het idee wel (vroeger ook wel eens bij mij gedaan), maar er gebeurde niks. Misschien ligt het aan mijn mac. Op deze laptop werkt het wel. Zal eens kijken of het werkt bij mijn moeder.

Dat probleem had ik ook, maar in die Wikihow (of hoe dat ook heet) staat dat het met een dubbele punt moet, maar het blijkt met een punt te moeten (kwam ik ook pas achter toen ik het tutorialfilmpje aanklikte, omdat ook ik maar niet snapte wat ik verkeerd deed).

jassn schreef:
een doordenkertje:

Einstein, Pascal en Newton spelen een potje verstoppertje en Einstein is hem. Dus Einstein begint te tellen: "één, twee, drie, enz." Pascal met zijn idioot lange baard rent als een gek het bos in terwijl Newton rustig blijft staan en een krijtje pakt. Terwijl Pascal een boom in probeert te klimmen tekent Newton op zijn dooie gemak een vak om zich heen van 1 meter bij 1 meter. Ondertussen is Einstein klaar met tellen: "Negen, tien, wie niet weg is, is gezien!" Einstein draait zich om en ziet Newton natuurlijk meteen staan. "Buut Newton!!" Roept Einstein waarop Newton antwoordt: "Ik ben Newton niet, ik ben Pascal!"

Vereist enige natuurkundige kennis, maar ik vond hem grappig[/nerdalert]

Hint?

Het heeft iets te maken met natuurkundige eenheden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:16 uur

geplaatst: vandaag om 05:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.