Muziek / Koop en Ruil / Te koop: cd's
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2007, 10:14 uur
Milktoast schreef:
Nog wat cd's te koop die hier liggen weg te stoffen.
The Afghan Whigs - Gentlemen 4
The Chemical Brothers - Singles '93- '03 5
David Bowie - Changesbowie 4
Deep Purple - Deepest Purple 4
Guns N' Roses - Appetite For Destruction 5
Hooverphonic - The Magnificent Tree 4
Incubus - SCIENCE 5
Oasis - What's The Story Morning Glory 5
Portishead - Portishead 4
Queen - Greatest Hits 4
Roni Size & Reprazent - New Forms 5
Simon & Garfunkel - The Best Of Simon & Garfunkel 5
Soundgarden - Superunknown 4
Speedy J - Loudboxer (digipak) 5
Therapy? - Troublegum 5
Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers) 3
Alle cd's zijn nog in goede staat. De prijs is excl. verzendkosten. Bij interesse stuur maar een PM.
Nog wat cd's te koop die hier liggen weg te stoffen.
The Afghan Whigs - Gentlemen 4
The Chemical Brothers - Singles '93- '03 5
David Bowie - Changesbowie 4
Deep Purple - Deepest Purple 4
Guns N' Roses - Appetite For Destruction 5
Hooverphonic - The Magnificent Tree 4
Incubus - SCIENCE 5
Oasis - What's The Story Morning Glory 5
Portishead - Portishead 4
Queen - Greatest Hits 4
Roni Size & Reprazent - New Forms 5
Simon & Garfunkel - The Best Of Simon & Garfunkel 5
Soundgarden - Superunknown 4
Speedy J - Loudboxer (digipak) 5
Therapy? - Troublegum 5
Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers) 3
Alle cd's zijn nog in goede staat. De prijs is excl. verzendkosten. Bij interesse stuur maar een PM.
0
ElMeroMero
geplaatst: 15 december 2007, 22:32 uur
Ik heb een aantal ceedee's dubbel binnengekregen. Wie wil ze van mij overnemen ?
Het betreft:
- Baaba Maal & Mansour Seck - Djam Leellii
- Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
Ze zitten nog allemaal nieuw in het plastic.
Aangezien ik ervoor heb moeten betalen zou ik graag 9 euro per cd (10 inclusief vz-kosten) willen ontvangen. Voor de kenners een koopje lijkt me
PM me als je geïnteresseerd bent.
Het betreft:
- Baaba Maal & Mansour Seck - Djam Leellii
- Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
Ze zitten nog allemaal nieuw in het plastic.
Aangezien ik ervoor heb moeten betalen zou ik graag 9 euro per cd (10 inclusief vz-kosten) willen ontvangen. Voor de kenners een koopje lijkt me

PM me als je geïnteresseerd bent.
0
geplaatst: 18 december 2007, 22:55 uur
Ik heb de volgende cd's in de aanbieding, omdat ik ze simpelweg niet meer luister:
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
Eminem - Encore (Limited Edition)
Eminem - Curtain Call
Deze 4 cd's mogen in 1 keer weg voor 20 incl. verzending.
Bij interesse graag een pm.
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
Eminem - Curtain Call
0
geplaatst: 19 december 2007, 19:31 uur
Het is even geleden maar vlak voor kerst is een mooi moment om weer eens een berichtje in dit topic te plaatsen.
Op mijn hobbysite www.cdvriend.nl , o zo leuk in kerstsfeer, heb ik me toch een partijtje prachtigs tegen verliesgevende prijzen in de aanbieding. En....nu besteld (ok ok ...en betaald) en je hebt t nog voor kerst binnen ook
. Staat leuk onder de kerstboom he...en altijd een vriendelijk woordje van de winkelier erbij.
Wat dacht je van titels van :
16 Horsepower
Alice in Chains
Anathema
Arcade Fire
Blur
Bush
Daft Punk
Damien Rice
Deus
Kate Bush
Godspeed You Black Emperor
Lucinda Williams
Modest Mouse
Pearl Jam
Ryan Adams
Sigur Ros
Songs: Ohia
The Chameleons
Thom Yorke
Bob Dylan
The Byrds
Patrick Wolf
En dit is nog maar en hele kleine greep. Dus op naar www.cdvriend.nl
Op mijn hobbysite www.cdvriend.nl , o zo leuk in kerstsfeer, heb ik me toch een partijtje prachtigs tegen verliesgevende prijzen in de aanbieding. En....nu besteld (ok ok ...en betaald) en je hebt t nog voor kerst binnen ook
. Staat leuk onder de kerstboom he...en altijd een vriendelijk woordje van de winkelier erbij.Wat dacht je van titels van :
16 Horsepower
Alice in Chains
Anathema
Arcade Fire
Blur
Bush
Daft Punk
Damien Rice
Deus
Kate Bush
Godspeed You Black Emperor
Lucinda Williams
Modest Mouse
Pearl Jam
Ryan Adams
Sigur Ros
Songs: Ohia
The Chameleons
Thom Yorke
Bob Dylan
The Byrds
Patrick Wolf
En dit is nog maar en hele kleine greep. Dus op naar www.cdvriend.nl
0
geplaatst: 23 december 2007, 18:34 uur
Merth schreef:
Ik heb de volgende cd's in de aanbieding, omdat ik ze simpelweg niet meer luister:
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
Eminem - Curtain Call
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
Eminem - Curtain Call
Mogen nu weg voor 17.50 euro.
0
geplaatst: 24 december 2007, 14:14 uur
Onderstaande albums zijn in zeer goede staat, 3 keer geluisterd, exlusief verzendkosten. Koop je meer dan één album, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.
- The Byrds - Sweetheart of the Rodeo (1968, 4 euro)
- Leonard Cohen - Death of a Ladies' Man (1977, 3,50 euro)
- The Temptations - A Song for You (1975, 3,50 euro)
- The Chalets - Check In (2005, 3,50 euro)
- Ol' Dirty Bastard - The Trials and Tribulations of Russell Jones (3 euro)
- The Byrds - Sweetheart of the Rodeo (1968, 4 euro)
- Leonard Cohen - Death of a Ladies' Man (1977, 3,50 euro)
- The Temptations - A Song for You (1975, 3,50 euro)
- The Chalets - Check In (2005, 3,50 euro)
- Ol' Dirty Bastard - The Trials and Tribulations of Russell Jones (3 euro)
0
geplaatst: 24 december 2007, 16:40 uur
[quote]Merth schreef:
De beide Eminems zijn verkocht.
De andere 2 cd's mogen voor 10 euro incl. weg.
(quote)
De beide Eminems zijn verkocht.
De andere 2 cd's mogen voor 10 euro incl. weg.
0
geplaatst: 26 december 2007, 21:49 uur
Ik heb nog 2 stuks van het prachtige album: Lowsunday - Elesgiem (2001) in de aanbieding. Ze zijn nieuw besteld (import) en nog onderweg. De prijs is € 10,- incl. verzendkosten in NL (Belgie + €0,44)
Hier kun je evt. wat beluisteren. Invloeden zijn o.a. My Bloody Valentine, The Chameleons, Ride, The Sound, The Verve, The Cure, Sad Lovers And Giants en Echo & The Bunnymen
Interesse? Stuur me even een PM.
Hier kun je evt. wat beluisteren. Invloeden zijn o.a. My Bloody Valentine, The Chameleons, Ride, The Sound, The Verve, The Cure, Sad Lovers And Giants en Echo & The Bunnymen
0
ElMeroMero
geplaatst: 26 december 2007, 21:51 uur
Ik ben in elk geval inmiddels verlost van mijn plaatjes 

0
geplaatst: 27 december 2007, 15:41 uur
Ik heb nog 1 keer het prachtige album: Lowsunday - Elesgiem (2001) in de aanbieding. Ze zijn nieuw besteld (import) en nog onderweg. De prijs is € 10,- incl. verzendkosten in NL (Belgie + €0,44)
Wie wil de laatste?
Stuur me even een PM.
Wie wil de laatste?
Stuur me even een PM.
0
geplaatst: 29 december 2007, 19:59 uur
reptile71 schreef:
Ik heb nog 1 keer het prachtige album: Lowsunday - Elesgiem (2001) in de aanbieding.
Verkocht.Ik heb nog 1 keer het prachtige album: Lowsunday - Elesgiem (2001) in de aanbieding.
0
geplaatst: 29 december 2007, 20:07 uur
Ik heb nog 1 maal de Live cd van Feeding Fingers (Live in Atlanta 2007) te koop (nieuw). Hij kost € 6, - incl. verzendkosten.
Deze cd is niet in de winkels te koop. Heb deze rechtstreeks van Justin Curfman (voorman Feeding Fingers) verkregen.
Interesse, stuur me even een pm!
Deze cd is niet in de winkels te koop. Heb deze rechtstreeks van Justin Curfman (voorman Feeding Fingers) verkregen.
Interesse, stuur me even een pm!
0
geplaatst: 30 december 2007, 13:19 uur
Ik heb de volgende cd's in de aanbieding:
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
Ze mogen beide in 1 keer weg voor 9 euro incl.
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
0
geplaatst: 30 december 2007, 21:05 uur
Ik wil de volgende cd kopen:
Certain General - November's Heat
Genre: post-punk (VS)
Luister wat op hun myspace. Het nummer Maximum G wat daarop staat staat op dit album. De andere nummers (het latere werk) vind ik een stuk minder.
Laagste prijs die ik in NL kon vinden is € 16,99
Ik zoek enkele mensen die hem willen kopen dan importeer ik hem en heb je hem voor €12,- (incl verzendkosten) in huis.
Interesse? Stuur even een pm.
Luister wat op hun myspace. Het nummer Maximum G wat daarop staat staat op dit album. De andere nummers (het latere werk) vind ik een stuk minder.
Ik zoek enkele mensen die hem willen kopen dan importeer ik hem en heb je hem voor €12,- (incl verzendkosten) in huis.
0
geplaatst: 3 januari 2008, 22:13 uur
Echt een prachtige ontdekking voor mij is de band Audra. Ik zoek nog 2 mensen die het album Audra - Going to the Theatre (2002) samen met mij willen kopen. De laagste prijs die ik in NL kon vinden was €16,90
Als ik enkele cd's rechtstreeks importeer heb je hem voor €10,- incl verzendkosten in huis (Belgie + €0,44)
Hier kun je evt. wat beluisteren.
Als ik enkele cd's rechtstreeks importeer heb je hem voor €10,- incl verzendkosten in huis (Belgie + €0,44)
Hier kun je evt. wat beluisteren.
0
Sietse
geplaatst: 3 januari 2008, 23:19 uur
hoeveel scheelt het nou met die verzendkosten, want zo ongeveer alles dat ik bestel is toch al goedkoper incl. de verzendkosten dan het in Nederland kopen.
Scheelt het zoveel die twee mensen extra of praten we over een euro ofzo?
Scheelt het zoveel die twee mensen extra of praten we over een euro ofzo?
0
geplaatst: 3 januari 2008, 23:34 uur
Op verzendkosten scheelt het al gauw zo'n 3 euro ten opzichte van als ik de cd in mijn eentje zou kopen. Soms kun je korting krijgen (tot 40% soms) als je meerdere exemplaren van dezelfde cd koopt. Het hangt er maar net vanaf. Degene die met mij koopt is alleen wel €1,32 verzendkosten kwijt aan mij omdat ik de cd nog moet verzenden, dus dat tel ik bij die prijs op.
0
Sietse
geplaatst: 4 januari 2008, 12:35 uur
ok, dat scheelt, maar dure verzendkosten dan. Meeste dat ik bestel zit daar toch ver onder, maar ligt denk ik ook aan waar je besteld.
0
geplaatst: 4 januari 2008, 12:50 uur
$7,- vanuit de VS is standaard, 3 cd's is dezelfde prijs of niet veel meer. $7 is ongeveer €4,50 dus blijft er €1,50 over. Maar misschien bestel jij ze in Duitsland ofzo? Hangt ook af van wat voor muziek je zoekt denk ik....
0
Sietse
geplaatst: 4 januari 2008, 14:50 uur
ik bestel bijna alles of in de VS of in GB.
Vanuit de VS bijna alles direct via labels of artiesten. Dan is verzendkosten altijd minder dan bij webwinkels.
Releases kopen voor minder dan 12 euro incl. verzendkosten is voor mij geen uitzondering.
Labels hebben vaak dan wel een vaste prijs per release...Als je er 4 besteld blijft de verzendkosten per cd hetzelfde, maar dan blijft het goedkoop.
Vanuit de VS bijna alles direct via labels of artiesten. Dan is verzendkosten altijd minder dan bij webwinkels.
Releases kopen voor minder dan 12 euro incl. verzendkosten is voor mij geen uitzondering.
Labels hebben vaak dan wel een vaste prijs per release...Als je er 4 besteld blijft de verzendkosten per cd hetzelfde, maar dan blijft het goedkoop.
0
geplaatst: 4 januari 2008, 16:45 uur
Hallo allemaal,
Te koop deze zeldzame release:
U2 - Two hearts beat as one - Out of the studio 1983
Deze cd is in goede staat in de originele jewelcase (zwart met goudkleurige letters)
Interesse? PM please
Te koop deze zeldzame release:
U2 - Two hearts beat as one - Out of the studio 1983
Deze cd is in goede staat in de originele jewelcase (zwart met goudkleurige letters)
Interesse? PM please
0
geplaatst: 6 januari 2008, 00:58 uur
reptile71 schreef:
Ik wil de volgende cd kopen:
Heb er inmiddels 3 besteld van Certain General. Ze moeten nog binnenkomen en dat kan een paar weken duren, maar ik heb er nog 1 over nu, dus heb je interesse, stuur me even een PM.Ik wil de volgende cd kopen:
0
geplaatst: 6 januari 2008, 16:40 uur
Merth schreef:
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
D12 - Devil's night
Wu-Tang Clan - The W
Mogen nu weg voor 8 euro incl.
0
geplaatst: 9 januari 2008, 20:41 uur
Heb denk ik een koopje op cdvriend.nl al zal hij misschien elders ook sympathiek geprijsd zijn. Maar ja, dan duurt het weer 3 weken voor je m hebt.
Daarnaast alles van Godspeed. Heb ik niet supergoedkoop kunnen inkopen maar wel een stuk lager geprijsd dan elders in het land. Verder tig andere mooie plaatjes en plaatjes die ik niet mooi vind maar jullie wel zoals Ys van JN
Daarnaast alles van Godspeed. Heb ik niet supergoedkoop kunnen inkopen maar wel een stuk lager geprijsd dan elders in het land. Verder tig andere mooie plaatjes en plaatjes die ik niet mooi vind maar jullie wel zoals Ys van JN
0
WernerGSF
geplaatst: 9 januari 2008, 21:43 uur
ik heb The Strokes - Room on Fire en First Impressions of Earth.
voor 5 euro mogen ze weg
ze zitten nog in t plastic trouwens.
voor 5 euro mogen ze weg
ze zitten nog in t plastic trouwens.
0
geplaatst: 10 januari 2008, 09:59 uur
Ik zette laatst het cd'tje dat ik heb van de Rotterdamse band Cradle weer eens op en vond het eigenlijk een heel leuk cd'tje. Ben contact gaan zoeken met de band om te zien of deze cd nog te koop is en dat is gelukt. Heb contact met Johan van Cradle en de cd is nog te koop voor slechts €5,- incl verzendkosten! Bijna voor niks dus...
Interesse? Stuur me even een pm.
Interesse? Stuur me even een pm.
0
Sietse
geplaatst: 10 januari 2008, 11:49 uur
ff serieus, als iemand die cd wil hebben dan kunnen ze die vast zelf wel via de band kopen.
Ik ga hier toch ook niet zeggen dat ik nog wel een cd te koop heb van mijn band of dat bevriende artiesten nog wel een cd over hebben die ze willen verkopen.
Daar is dit topic volgens mij niet voor gestart....
maw. SPAM.
Ik ga hier toch ook niet zeggen dat ik nog wel een cd te koop heb van mijn band of dat bevriende artiesten nog wel een cd over hebben die ze willen verkopen.
Daar is dit topic volgens mij niet voor gestart....
maw. SPAM.
0
WernerGSF
geplaatst: 10 januari 2008, 11:56 uur
dit is geen spam want hij prijst niks aan, en het is niet van zichzelf.
* denotes required fields.