MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
DutchViking
Kasperbert schreef:
Okee, dan zal ik hem maar eens heel binnenkort gaan luisteren .

rayman schreef:
Weg spanning.

Terug spanning.

Maar dan ook echt volledig.

Metallica wint Wat een comeback

Go Metallica!!!!

YEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!

Dat is pas terugkomen in de wedstrijd. Erop en erover.

Tijd voor het Soul/R&B Knock-Out

Net op tijd he rayman

Metallica: Masters of Metal

aERodynamIC schreef:
Net op tijd he rayman

Huh, wat

Pffffff...gelukkig dat ik toevallig nog deze knock-out aan klikte

Nou, echt toevallig.

Oef... enkele van mijn favorieten lagen er vrij vroeg uit, maar Metallica is dan toch de nummer 1

Ik had in het begin eigenlijk verwacht dat Tool de metal KO zou winnen , niet Metallica....

Tool bedoelde ik onder andere met één van mijn favorieten. Ik vond het ook vreemd dat zij er vlug uitlagen.

Tool is ook niet echt pure metal hè, dan liever Metallica, maar zoals ik al zei: nogal cliché.

Gratz Metallica.
Ze verdienen die plaats wel, hoewel Disturbed & Slipknot ook wel wat hoger mochten...

Ik vroeg me af, of het niet leuk zou zijn om (binnenkort) ook eens een top-250 knock-out te doen. Alle albums uit de top 250 + 6 albums die er net niet instaan of zo.

Goeie knock-out. Complimenten aan de organisatie!

Ik heb finale wel gemist overigens; was aan het werk.

Halve finales en de Big Final gemist, maar ben tevreden over de uitslag.

Nog de complimenten uiteraard voor DutchViking.

Even binnen 9 daagjes afgerond

Inderdaad hulde aan DutchViking . Daarnaast vind ik het ook wel fijn dat ik nu toch weer veel nieuwe bands zie die ik eens kan gaan luisteren en zo nieuwe dingen kan ontdekken

DutchViking
Dank je wel, het doet me genoegen om te zien dat jullie het net als ik ook een leuk initiatief vonden Wie weet kunnen we in de nabije toekomst nog een metal album-knock out doen, lijkt me op zich ook wel een goed plan.

Ik kijk nu trouwens al uit naar de live-albums knock out, dat belooft ook weer erg spannend te gaan worden

Zoals wellicht begrijpelijk tekent Eddie serieus protest aan tegen de uitslag van de tweede halve finale. Buitendat niets dan lof voor Dutchviking.

Hier kan ik me niets bij voorstellen Eddie. Je hebt toch niks met Maiden?

Nee joh, ik hou niet zo van Sepultura dat is het

Gast
geplaatst: vandaag om 23:17 uur

geplaatst: vandaag om 23:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.