Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2006, 15:55 uur
Zeg dat wel
. Sepultura is toch lang niet zo origineel en belangrijk voor het metalgenre geweest als het oude Metallica
0
DutchViking
geplaatst: 19 april 2006, 15:56 uur
We gaan tot de 10 stemmen, mensen. De strijd is dus nog niet beslist 

0
DutchViking
geplaatst: 19 april 2006, 16:00 uur
Kasperbert schreef:
Zeg dat wel
. Sepultura is toch lang niet zo origineel en belangrijk voor het metalgenre geweest als het oude Metallica
(quote)
Zeg dat wel
. Sepultura is toch lang niet zo origineel en belangrijk voor het metalgenre geweest als het oude MetallicaMaar Sepultura heeft ook nog nooit een plaat gemaakt die ook maar half zo slecht was als St. Anger

0
geplaatst: 19 april 2006, 16:00 uur
DutchViking schreef:
Maar Sepultura heeft ook nog nooit een plaat gemaakt die ook maar half zo slecht was als St. Anger
(quote)
Maar Sepultura heeft ook nog nooit een plaat gemaakt die ook maar half zo slecht was als St. Anger

De laatste 3 platen van Sepultura samen zijn stukken slechter dan de laatste 3 platen van Metallica samen
. Ik moet zeggen dat ik Load zelfs nog wel aardig goed vind 
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:01 uur
Dat wist ik al, hoor, maar mijn verbazing is er niet minder om.

0
DutchViking
geplaatst: 19 april 2006, 16:02 uur
Kasperbert schreef:
De laatste 3 platen van Sepultura zijn slechter dan de laatste 3 platen van Metallica
.
(quote)
De laatste 3 platen van Sepultura zijn slechter dan de laatste 3 platen van Metallica
.
Wat betreft Nation, heb je misschien wel gelijk. Maar Roorback en Dante XXI zijn echt vele malen sterker. Sepultura is aan een comeback bezig, nu is het alleen nog wachten op het moment dat Max op het oude nest terug komt

0
geplaatst: 19 april 2006, 16:02 uur
Kasperbert schreef:
De laatste 3 platen van Sepultura samen zijn stukken slechter dan de laatste 3 platen van Metallica samen
(quote)
Hahaha, grapjas.
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:05 uur
LOLZ, ik was al bijna in huilen uitgebarsten als ik dacht dat Metallica verliest
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:06 uur
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:08 uur
Trouwens DutchViking, is er alweer een nieuw album van Sepultura uit?
Heb ik toch weer een kleine winterslaap gehouden....
Heb ik toch weer een kleine winterslaap gehouden....
0
DutchViking
geplaatst: 19 april 2006, 16:09 uur
Ja, onlangs is Dante XXI verschenen. Puik plaatje. Het enige minpunt vind ik eigenlijk de zang van Derrick Green, maar voor de rest is het weer een 5-sterren plaatje 

0
geplaatst: 19 april 2006, 16:09 uur
Okee, dan zal ik hem maar eens heel binnenkort gaan luisteren
.
.
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:10 uur
Ik heb opzich met beide bands wel vrede als winnaar, behalve dat Metallica wel een beetje een cliché winnaar zou zijn. (en tegenwoordig natuurlijk een karikatuur van zichzelf is geworden)
* denotes required fields.