MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:
Omayyad
bonothecat schreef:
Ik hoop nu eindelijk dat PF er een keer uitvliegt....altijd hetzelfde gedonder.

2-3

Omayyad schreef:
(quote)

2-3

Ik vind PF best goed hoor..... maar om nou iedere keer weer als winnaar uit de bus te komen. En Bohren bevalt me op dit moment erg goed!

bonothecat schreef:
(quote)

Ik vind PF best goed hoor..... maar om nou iedere keer weer als winnaar uit de bus te komen. En Bohren bevalt me op dit moment erg goed!

Omayyad
bonothecat schreef:

Als ik me niet vergis hebben ze slechts één KO gewonnen, vandaar mijn verbazing...

Ruby1966
3-3 Ik kan ook een keer meestemmen

Omayyad
Ruby1966 schreef:
3-3 Ik kan ook een keer meestemmen

Bravo!

4-4 de bedoeling was gewoon stemmen op het beste nummer toch?

38 Tool - Rosetta Stoned vs. Colosseum - the Valentyne Suite

Omayyad
1-0

hier moet ik nog ff over nadenken.....

Status Seeker schreef:
hier moet ik nog ff over nadenken.....

In dit tempo moet je niet te lang nadenken

2-0

bonothecat schreef:
(quote)

In dit tempo moet je niet te lang nadenken

Van mij mogen ze allebei door

Shine On Your Crazy Diamond eruit hoe goed moet dat andere nummer dan wel niet zijn ?(zit hier ook met een afgezakte broek ):)

Omayyad
the viking schreef:
Shine On Your Crazy Diamond eruit hoe goed moet dat andere nummer dan wel niet zijn ?(zit hier ook met een afgezakte broek ):)

Ik denk dat er meer tegen Pink Floyd dan vóór Bohren & der Club of Gore is gestemd, maar goed... het is maar een spelletje...

3-0

Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak ver gekomen, maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen

Tegenstemmen? Volgens mij waren de meeste stemmen gewoon voor Bohren.

Kasperbert schreef:
3-0

Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak de winnaar (en overgewaardeerd), maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen

Ik vind ze allebei goed en aangezien ik niet echt een PF fan ben, heb ik ditmaal voor Bohren gekozen.

Toine Rorije
4-1!!
Fantastisch nummer

Status Seeker schreef:
(quote)

Ik vind ze allebei goed en aangezien ik niet echt een PF fan ben, heb ik ditmaal voor Bohren gekozen.

Goed misschien vergis ik mij......Vind het alleen raar dat een nummer van 29 stemmen met een gemiddelde van 3,89 wint van een nummer van een album met heel veel stemmen en een gemiddelde van 4,35

Kasperbert schreef:
3-0

Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak ver gekomen, maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen

Komt misschien zo over, maar het was beslist geen tegenstemmen.....

Omayyad
Kom mensen, laten we dit gewoon achter ons laten en ons richten op het Shine On You Crazy Diamond-loze vervolg van deze interessante KO...!

Omayyad schreef:
Kom mensen, laten we dit gewoon achter ons laten en ons richten op het Shine On You Crazy Diamond-loze vervolg van deze interessante KO...!

Je hebt helemaal gelijk , het is maar een spelletje En verassingen op z'n tijd zijn toch ook ergens wel leuk

38 Tool - Rosetta Stoned vs. Colosseum - the Valentyne Suite

Stand: 4-1

Kasperbert schreef:
Nou goed, het is maar een spelletje En verassingen op z'n tijd zijn toch ook ergens wel leuk

Zie ik hier een boer die lacht met kiespijn

bonothecat schreef:
(quote)

Zie ik hier een boer die lacht met kiespijn

Nee hoor, om heel eerlijk te zijn vind ik Shine on het ook niet waard om heel ver te komen, er zijn betere PF-nummers . Alleen wat ik al eerder zei, ik hoop gewoon dat dat niet de reden was waarom het eruit gestemd was

Omayyad
Kasperbert schreef:
en verassingen op z'n tijd zijn toch ook ergens wel leuk

Ik heb anders een hekel aan verassingen, want dat geeft vaak zo'n dooie boel... Verrassingen daarentegen...

Omayyad schreef:

er is nog genoeg interessants. Zo kende ik Colosseum tot vandaag ook nog niet, maar dat nummer smaakte naar meer .

Omayyad
Status Seeker schreef:
Zo kende ik Colosseum tot vandaag ook nog niet, maar dat nummer smaakte naar meer .

Dan kan je meteen die hele cd aanschaffen...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:41 uur

geplaatst: vandaag om 02:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.