Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 16:40 uur
bonothecat schreef:
Ik hoop nu eindelijk dat PF er een keer uitvliegt....altijd hetzelfde gedonder.
Ik hoop nu eindelijk dat PF er een keer uitvliegt....altijd hetzelfde gedonder.

2-3
0
geplaatst: 14 september 2006, 16:41 uur
Omayyad schreef:

2-3
(quote)

2-3
Ik vind PF best goed hoor..... maar om nou iedere keer weer als winnaar uit de bus te komen. En Bohren bevalt me op dit moment erg goed!
0
geplaatst: 14 september 2006, 16:41 uur
bonothecat schreef:
Ik vind PF best goed hoor..... maar om nou iedere keer weer als winnaar uit de bus te komen. En Bohren bevalt me op dit moment erg goed!
(quote)

0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 16:42 uur
bonothecat schreef:
Als ik me niet vergis hebben ze slechts één KO gewonnen, vandaar mijn verbazing...
0
geplaatst: 14 september 2006, 16:46 uur
4-4 de bedoeling was gewoon stemmen op het beste nummer toch?
0
geplaatst: 14 september 2006, 16:48 uur
38 Tool - Rosetta Stoned vs. Colosseum - the Valentyne Suite
0
geplaatst: 14 september 2006, 16:50 uur
Status Seeker schreef:
hier moet ik nog ff over nadenken.....
hier moet ik nog ff over nadenken.....
In dit tempo moet je niet te lang nadenken

2-0
0
geplaatst: 14 september 2006, 16:53 uur
bonothecat schreef:
(quote)

Van mij mogen ze allebei door

0
geplaatst: 14 september 2006, 16:56 uur
Shine On Your Crazy Diamond eruit hoe goed moet dat andere nummer dan wel niet zijn ?(zit hier ook met een afgezakte broek ):)
0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 17:00 uur
the viking schreef:
Shine On Your Crazy Diamond eruit hoe goed moet dat andere nummer dan wel niet zijn ?(zit hier ook met een afgezakte broek ):)
Ik denk dat er meer tegen Pink Floyd dan vóór Bohren & der Club of Gore is gestemd, maar goed... het is maar een spelletje...

0
geplaatst: 14 september 2006, 17:04 uur
3-0
Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak ver gekomen, maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen
Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak ver gekomen, maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen

0
geplaatst: 14 september 2006, 17:05 uur
Tegenstemmen? Volgens mij waren de meeste stemmen gewoon voor Bohren.
0
geplaatst: 14 september 2006, 17:06 uur
Kasperbert schreef:
3-0
Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak de winnaar (en overgewaardeerd), maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen
3-0
Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak de winnaar (en overgewaardeerd), maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen

Ik vind ze allebei goed en aangezien ik niet echt een PF fan ben, heb ik ditmaal voor Bohren gekozen.
0
geplaatst: 14 september 2006, 17:08 uur
Status Seeker schreef:
Ik vind ze allebei goed en aangezien ik niet echt een PF fan ben, heb ik ditmaal voor Bohren gekozen.
(quote)
Goed misschien vergis ik mij......Vind het alleen raar dat een nummer van 29 stemmen met een gemiddelde van 3,89 wint van een nummer van een album met heel veel stemmen en een gemiddelde van 4,35

0
geplaatst: 14 september 2006, 17:13 uur
Kasperbert schreef:
3-0
3-0

Komt misschien zo over, maar het was beslist geen tegenstemmen.....
0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 17:15 uur
Kom mensen, laten we dit gewoon achter ons laten en ons richten op het Shine On You Crazy Diamond-loze
vervolg van deze interessante KO...! 
0
geplaatst: 14 september 2006, 17:16 uur
Omayyad schreef:
Kom mensen, laten we dit gewoon achter ons laten en ons richten op het Shine On You Crazy Diamond-loze
Je hebt helemaal gelijk
, het is maar een spelletje
En verassingen op z'n tijd zijn toch ook ergens wel leuk 
38 Tool - Rosetta Stoned vs. Colosseum - the Valentyne Suite
Stand: 4-1
0
geplaatst: 14 september 2006, 17:17 uur
Kasperbert schreef:
Nou goed, het is maar een spelletje
Nou goed, het is maar een spelletje
Zie ik hier een boer die lacht met kiespijn

0
geplaatst: 14 september 2006, 17:18 uur
Nee hoor, om heel eerlijk te zijn vind ik Shine on het ook niet waard om heel ver te komen, er zijn betere PF-nummers
. Alleen wat ik al eerder zei, ik hoop gewoon dat dat niet de reden was waarom het eruit gestemd was 
0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 17:19 uur
Kasperbert schreef:
en verassingen op z'n tijd zijn toch ook ergens wel leuk
en verassingen op z'n tijd zijn toch ook ergens wel leuk

Ik heb anders een hekel aan verassingen, want dat geeft vaak zo'n dooie boel...
Verrassingen daarentegen... 
0
geplaatst: 14 september 2006, 17:19 uur
Omayyad schreef:
er is nog genoeg interessants. Zo kende ik Colosseum tot vandaag ook nog niet, maar dat nummer smaakte naar meer
.
0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 17:21 uur
Status Seeker schreef:
Zo kende ik Colosseum tot vandaag ook nog niet, maar dat nummer smaakte naar meer
.
Zo kende ik Colosseum tot vandaag ook nog niet, maar dat nummer smaakte naar meer
.Dan kan je meteen die hele cd aanschaffen...
* denotes required fields.