Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
Toine Rorije
geplaatst: 14 september 2006, 17:56 uur
The Valentyne Suite eruit tegen een derderangs Toolnummer.. 

0
geplaatst: 14 september 2006, 19:11 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 14 september 2006, 19:23 uur
Kasperbert schreef:
Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak ver gekomen, maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen
Shine on You crazy Diamond is inderdaad wel erg vaak ver gekomen, maar om vervolgens daarom er tegen te stemmen is toch wel een beetje kinderachtig mensen

Ik constateer zoiets ook bij de jaren '90 KO.
0
geplaatst: 14 september 2006, 20:07 uur
thyson schreef:
Rosetta Stoned is hét nummer van 2006!
(quote)
Rosetta Stoned is hét nummer van 2006!
0
geplaatst: 15 september 2006, 00:43 uur
Dat is echt wel het toppunt. Ik durf te wedden dat de meesten The Valentyne Suite nog niet eens gehoord hebben... Schandalig, weeral.
0
geplaatst: 15 september 2006, 00:53 uur
Toon1 schreef:
Dat is echt wel het toppunt. Ik durf te wedden dat de meesten The Valentyne Suite nog niet eens gehoord hebben... Schandalig, weeral.
ok, maar heb jij Rosetta Stoned al gehoord?(quote)
0
geplaatst: 15 september 2006, 00:55 uur
Neen, maar ik betwijfel of het beter is dan 'The Valentyne Suite'. En het gaat me er vooral om dat dat nummer eruit is zonder dat de meeste mensen het gehoord hebben
. Dat is echt een ziekte hier, dat er gestemd wordt zonder de tegenstander gehoord te hebben. Heel wat moois dat normaal zou moeten winnen gaat er zo onterecht uit...
0
geplaatst: 15 september 2006, 00:57 uur
Dat is idd jammer, maar hoe kun je het eigenlijk schandalig vinden dat the valentyne suite eruit vliegt zonder dat je rosetta stoned hebt gehoord...dan ga je puur hypothetisch te werk
0
geplaatst: 15 september 2006, 00:59 uur
thyson schreef:
Dat is idd jammer, maar hoe kun je het eigenlijk schandalig vinden dat the valentyne suite eruit vliegt zonder dat je rosetta stoned hebt gehoord...dan ga je puur hypothetisch te werk
Dit antwoord verwachtte ik al
. Maar het is net hetzelfde als zeggen dat Mozart beter is dan K3 wanneer je nog nooit een nummer van K3 gehoord hebt. Sommige gezaghebbende bronnen plaatsen Colosseum nu eenmaal hoger dan Tool...
0
geplaatst: 15 september 2006, 01:02 uur
Hmmm, ben niet echt tevreden met dit antwoord. Aan je stemmen te zien beschouw ik je immers ook als een waardemeter voor goeie smaak, maar beweren dat Colosseum hoger geplaatst wordt dan Tool komt volgens mij toch uit een zeer beperkte niche van "gezaghebbende bronnen" hoor. Andere van die zogezegde "gezaghebbende bronnen" plaatsen Tool gegarandeerd hoger dan Colosseum.
0
geplaatst: 15 september 2006, 01:04 uur
thyson schreef:
hypocriet vind ik een beter woord.

0
geplaatst: 15 september 2006, 01:05 uur
Toon1 schreef:
. Maar het is net hetzelfde als zeggen dat Mozart beter is dan K3 wanneer je nog nooit een nummer van K3 gehoord hebt. Sommige gezaghebbende bronnen plaatsen Colosseum nu eenmaal hoger dan Tool...
(quote)
. Maar het is net hetzelfde als zeggen dat Mozart beter is dan K3 wanneer je nog nooit een nummer van K3 gehoord hebt. Sommige gezaghebbende bronnen plaatsen Colosseum nu eenmaal hoger dan Tool...Rot op met je gezaghebbende bronnen. Luisteren, verdomme!

0
geplaatst: 15 september 2006, 01:15 uur
thyson schreef:
Hmmm, ben niet echt tevreden met dit antwoord. Aan je stemmen te zien beschouw ik je immers ook als een waardemeter voor goeie smaak, maar beweren dat Colosseum hoger geplaatst wordt dan Tool komt volgens mij toch uit een zeer beperkte niche van "gezaghebbende bronnen" hoor. Andere van die zogezegde "gezaghebbende bronnen" plaatsen Tool gegarandeerd hoger dan Colosseum.
Ach ik wilde gewoon zo graag dat Colosseum door ging
, heb niets tegen Tool hoor
.
0
geplaatst: 15 september 2006, 07:44 uur
Toon1 schreef:
.
(quote)
.
0
geplaatst: 15 september 2006, 07:45 uur
Toon1 schreef:
(quote)
Weddenschap heb je dus verloren, want ik weer eigenlijk dat de meeste mensen die aan deze KO meedoen wel alles luisteren. Van twee weet ik het in ieder geval zeker. Check last-fm stats zou ik zeggen

0
geplaatst: 15 september 2006, 10:13 uur
Toon1 schreef:
(quote)
Ik heb door de KO juist Colosseum ontdekt (zie eerdere post) en pindakaas me suf aan die lange nummers KO

* denotes required fields.