MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Wauw, wat een ontknoping.

Ik heb beslist om toch maar niet Aerosmith te doen iemand bezwaren?

1. divart - The Sound
2. Arrie - Blur
3. musician - Fleetwood mac
4. Tangmaster - T. Rex
5. Iemand74 - Jamiroquai
6. The Scientist - Mogwai
7. itchy - Motorpsycho
8. meyer - Archive
9. Allmusic - Will Oldham / Bonnie "Prince" Billy / Bonny Billy / Place (Song/Music/Brothers)
10. thelion - Ray Charles
11. Paap - Morphine
12. DjFrankie - Sisters of Mercy
13. Casartelli - Mike Oldfield
14. R&P - Atmosphere
15. dix - Tori Amos
16.. Strangeways - Morrissey
17. Ruby1966 - The Frames
18. dazzler - Orchestral Manoeuvres in the Dark
19. Arno - XTC
20. Dwejkk_ - Elliott Smith
21. Marty McFly - The Killers
22. Telekinetic - Evanescence
23. Justus18 - Foetus
24. stoepkrijt - Arctic Monkeys
25. Kees-Jan - Roy Orbison
26. ArthurDZ - John Cougar Mellencamp
27. chevy93 - Dire Straits

Ok, het gaat de laatste weken blijkbaar wat sneller dan de weken daarvoor.
The Sound komt eraan maar wel pas morgenochtend. Kan iedereen alvast zijn of haar Sound lp's afluisteren.

32 nummers.
Het live album doet niet mee, bonustracks ook niet. De mini lp Shock of Daylight wel. Maar wat doe ik met het album Propaganda?
Persoonlijk zou ik hem buiten de k.o. laten (toch een behoorlijk buitenbeentje), maar als er veel liefhebbers zijn dat kan die wel mee doen.
Reacties graag. Liefst nog vanavond

Zelf ken ik het album Propaganda maar ik kan die nummers altijd even opzoeken op Youtube, dus mij maakt het niet uit.

Leuk album, maar geen essentieel onderdeel van het Sound-oeuvre. Dus hij mag eruit, maar hij mag er wat mij betreft ook in.

DjFrankie (moderator)
Hoog zullen deze nummers niet scoren Divart maar van mij mogen ze er in.

OK, niemand mist het Propaganda album als hij niet mee doet, dus die blijft er lekker uit
Ik heb van elk album de top 5 van favouriete nummers genomen, behalve van het laatste album daar maar 4 nummers van. En nog 3 nummers die ik zelf miste in de lijst.
The Sound heeft wat mij betreft heel veel gelijkwaardige nummers met een paar uitschieters naar boven en een paar naar beneden.
Als iemand een nummer mist dan hoor ik het wel. Ik ga nu eerst even op zoek naar de youtubelinkjes.

1 I Can't Escape Myself
2 Missiles
3 Heartland
4 Jeopardy
5 Unwritten Law
6 Winning
7 Skeletons
8 New Dark Age / Hothouse
9 Fatal Flaw
10 Sense of Purpose
11 Monument
12 Party of the Mind
13 Where the Love Is
14 All Fall Down
15 We Could Go Far
16 Total Recall
17 Mining for Heart
18 Under You
19 Love Is Not a Ghost
20 Whirlpool
21 Kinetic
22 I Give You Pain
23 Prove Me Wrong
24 Hand of Love
25 Winter
26 Longest Days
27 Golden Soldiers
28 Counting the Days
29 "a New Way of Life"
30 Heyday
31 Red Paint
32 Desire

geen Silent Air ? Is mijn favoriete Sound nummer

dix
postpunker schreef:
geen Silent Air ? Is mijn favoriete Sound nummer

ja .... goed punt.
dreams than plans had van mij ook gemogen, maar die vliegt er toch meteen weer uit

Silent air moet er eigenlijk wel in idd. Ik mis er zelf eigenlijk ook nog wel wat, maar dan hebben we bijna het hele ouvre. Maar blijf verzoeknummers plaatsen zou ik zeggen. Dan spelen we gewoon een ronde met 3 ipv 2 nummers
New dark age en hothouse haal ik ook maar uit elkaar al was het maar ivm de linkjes

The SOUND!! Eindelijk weer een echt goede band!
Pff, volgens mij staan veel van hun timeless classics er al tussen, zal eens even nachecken of ik er niet stiekem eentje mis

Night Versus Day, Song and Dance, Calling the New Tune, Restless Time zijn wel de nummers die ik er nog graag tussen zou zien..

orbit schreef:
Night Versus Day, Song and Dance, Calling the New Tune, Restless Time zijn wel de nummers die ik er nog graag tussen zou zien..

The Sound is wel zo'n band waar je wat mij betreft met hun hele oeuvre de KO in mag gaan. Night versus Day en Silent Air moeten er zeker in. The Fire mis ik ook.

Bij de new wave top 5 werden door 10 deelnemers 25 verschillende nummers genoemd! Silent Air won; dus die moet er zeker in!
Van mijn persoonlijke top vijfje ontbreekt alleen de nummer 5 (Glass And Smoke). Maar dat zal wel een persoonlijke favoriet zijn en hoeft wat mij betreft niet mee te doen.

Een Zoef de Haas The Sound Ko

You've Got A Way
Wildest Dreams
Deep Breath
Music Business
Hour Of Need

Leuk dat Barria Alta er ook bij zit

Ik mis node:

Contact the Fact
Possession
Wildest Dreams
World As It Is
Shot Up and Shut Down
You've Got a Way
Web of Wicked Ways
Neath Dancing Waves (met Kevin Hewick)

Echt een band om het gehele oeuvre van te doen. De kwaliteit van alle albums is nl. hoog tot zeer hoog. Ik zou in ieder geval heel FtLM laten meedoen.

Contact the Fact moet er toch zeker in imho.

Gewoon alles van From the Lions Mouth én alles van Jeopardy zou in de KO moeten zitten. Dat moet toch mogelijk zijn denk ik?

Precies, die 64 nummers halen we makkelijk

lebowski schreef:
Precies, die 64 nummers halen we makkelijk

Vrienden het is wel vrijdag, maar life goes on. De inwendige mensch mot wel te vreten krijgen (boodschappen doen) en die motten ook nog worden betaald (werk).

Aber; wann geht 's los?

Ok, die 64 nummers halen we inderdaad makkelijk. Betekend wel dat hij pas vanavond gaat beginnen want ik zit verlopig nog even op het werk en moet daarna nog wat boodschappen doen en koken voor het gezin, en wat linkjes erbij zoeken. Maar hij komt eraan.

Vanavond is prima toch? Deze KO zal wel snel gaan denk ik.

Chameleon Day schreef:
Vanavond is prima toch? Deze KO zal wel snel gaan denk ik.

Ai ai, MEGA SRAD = shopping retaliate action danger ; vrijdagavond is nl quality time par excellence zonder vooraankondiging! Moet al uitslag Smifs top5 posten.

64 Sound tracks: er zijn manieren om te overdrijven.

Brabbel jij altijd zo?

skyline
Niet zonder Contact the Fact, toch? Dakennie.

skyline schreef:
Niet zonder Contact the Fact, toch? Dakennie.

Vot are joe offerink in terms of compenzatiun?

tangmaster
Wanneer gaan we starten?????????????

Neem je tijd divart, ben dit weekend drukbezet en wil hier eigenlijk niets van missen. Zondag beginnen?

En laat je niet afleiden door Mjuman: ditmaal overdrijven we graag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.