orbit
Echte naam: Ojeee..
Geslacht: Man
Geboren: 19 juli 1970 (53 jaar)
Woonplaats: Utrecht
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 maart 2006
Laatste bezoek: vandaag om 01:51 uur
Aantal stemmen: 2616
Gemiddelde: 3,25
Standaardafwijking: 0,87
Aantal berichten: 31847
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 340
Aantal toevoegingen: 99
Top 10 albums
- 1. The Cure - Pornography (1982)
- 2. Gridlock - Formless (2003)
- 3. The Cure - Disintegration (1989)
- 5. Stendeck - Can You Hear My Call? (2005)
- 6. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 7. My Bloody Valentine - Loveless (1991)
- 8. David Bowie - Hunky Dory (1971)
- 9. Massive Attack - Mezzanine (1998)
- 10. Dead Can Dance - Spleen and Ideal (1985)
Top 10 artiesten
- 1. The Cure
- 2. David Bowie
- 3. Gridlock
- 4. Depeche Mode
- 5. Stendeck
- 6. Dead Can Dance
- 7. Massive Attack
- 8. Simple Minds
- 9. The Sound
- 10. Aphex Twin
Recente stemmen
- 4,0Caribou - Our Love (2014) geplaatst: 10 maart, 17:16 uur
- 3,5Caribou - Swim (2010) geplaatst: 6 maart, 18:12 uur
- 3,0Raoul Sinier - Welcome to My Orphanage (2013) geplaatst: 29 februari, 22:58 uur, stem was: 3,5
- 3,5Pendulum - In Silico (2008) geplaatst: 14 februari, 15:47 uur
- 4,0Max Cooper - Emergence (2016) geplaatst: 28 januari, 20:26 uur
- 3,5Hotaru Bay - 11songs+one (2011) geplaatst: 23 januari, 21:47 uur
- 2,5Headhunter - Nomad (2008) geplaatst: 8 januari, 17:19 uur
- 4,5Access to Arasaka - Oppidan (2009) geplaatst: 31 december 2023, 17:08 uur
- 2,5Sync24 - Comfortable Void (2012) geplaatst: 28 december 2023, 16:09 uur
- 4,0Nathan Fake - Providence (2017) geplaatst: 16 december 2023, 22:37 uur