menu

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2010 [MusicMeter Top 2000]

zoeken in:
avatar van Svendra
Ik gok op 471.


avatar van Bertus
666 - en dan weten we dat er echt iets niet klopt

avatar van GrafGantz
Nee, alleen bij 404 klopt er iets niet.

avatar van chevy93
Het aantal top 2000 zal, als het aan ons ligt, niet zo veel stijgen, denk ik. Het hangt er vanaf wat Radio 2 volgend jaar gaat doen. Gaan ze eindelijk overstag of houden ze gewoon dit format aan?
Ik denk dat ze inmiddels wel weten dat er flink wat kritiek komt en dat vroeg of laat hun gesjoemel echt aan het licht komt. Vandaar dat ze nu dit jaar aan gaan grijpen om te bedenken hoe ze het beste hun originele intentie kunnen behouden (terugreis naar de jeugd), maar anderzijds ook wat nieuwere, populaire muziek kunnen laten horen.

Long story short: 472.


avatar van Teunnis
482

Niet door ons, maar doordat Radio 2 volgend jaar iets meer echte rock-klassiekers in de lijst stopt in plaat van al die vervelende mini-hitjes.

avatar van herman
chevy93 schreef:
Ik denk dat ze inmiddels wel weten dat er flink wat kritiek komt en dat vroeg of laat hun gesjoemel echt aan het licht komt.

Als ze volgend jaar weer de interactieve kaart online zetten kunnen we met flink wat mankracht en telwerk de hele top 2000 zoals ie zou moeten zijn op het basis van ingestuurde lijstjes publiceren.

Maar goed, da's verder off topic hier.

Gezien de groeiende populariteit en het groeiende aantal users met een meer mainstream-smaak denk ik dat de MuMaMe alleen maar hoger uitslaat komend jaar.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:15 uur

geplaatst: vandaag om 22:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.