Muziek / Muziekgames / Voeg een zelf bedacht album toe
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 29 september 2010, 21:56 uur
Tof!
Ben erg pro eigen inbreng, heb ook alleen eigen foto's gebruikt omdat daar juist de lol in zit.
Overigens @Kronos, dat vervuilen kan tegenwoordig gewoon digitaal
Zaak is om een goeie texture te gebruiken en die dan op een bepaalde manier in je foto te integreren. Ik weet niet wat voor programma je gebruikt, maar PhotoShop (als pro-programma) maar ook Pixlr (online PS-imitatie, lang niet zo geavanceerd maar wel heel handig) kun je daarvoor gebruiken; je kunt een laag dan op een bepaalde manier over de vorige laten vallen (donkerder, lichter, hard licht, etc.) waardoor je dan een 'effect' aan de foto geeft. Kwestie van goede texturen vinden, vooral; zelf gebruik ik voornamelijk wat schone grunge-textures, papiertextures en Xerox-textures, maar in principe kun je alles gebruiken. Op Zen kun je er een hoop vinden, ook een paar erg mooie (onder grunge wat hele fijne). Succes! Nog vragen, roep maar 
Toffe hoezen allemaal weer btw
Ben erg pro eigen inbreng, heb ook alleen eigen foto's gebruikt omdat daar juist de lol in zit.
Overigens @Kronos, dat vervuilen kan tegenwoordig gewoon digitaal
Zaak is om een goeie texture te gebruiken en die dan op een bepaalde manier in je foto te integreren. Ik weet niet wat voor programma je gebruikt, maar PhotoShop (als pro-programma) maar ook Pixlr (online PS-imitatie, lang niet zo geavanceerd maar wel heel handig) kun je daarvoor gebruiken; je kunt een laag dan op een bepaalde manier over de vorige laten vallen (donkerder, lichter, hard licht, etc.) waardoor je dan een 'effect' aan de foto geeft. Kwestie van goede texturen vinden, vooral; zelf gebruik ik voornamelijk wat schone grunge-textures, papiertextures en Xerox-textures, maar in principe kun je alles gebruiken. Op Zen kun je er een hoop vinden, ook een paar erg mooie (onder grunge wat hele fijne). Succes! Nog vragen, roep maar 
Toffe hoezen allemaal weer btw

0
geplaatst: 30 september 2010, 06:51 uur
Zucht, die Heathen Temple, Necropsy is ook weer adembenemend mooi. Knap, dat lettertype.
Zoiets gaat mij niet lukken. Ik heb de digitale fotoboot een beetje gemist. Ben gestopt met fotografie na het eerste jaar academie en daar deden we heel ouderwets enkel zwart-wit, afdrukken op barietpapier. Wel mooi, maar ontzettend traaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal. Wat uiteraard enkele voordelen heeft, maar het is natuurlijk niet meer van deze tijd.
Voor dit topic behelp ik me met Paint.
Zoiets gaat mij niet lukken. Ik heb de digitale fotoboot een beetje gemist. Ben gestopt met fotografie na het eerste jaar academie en daar deden we heel ouderwets enkel zwart-wit, afdrukken op barietpapier. Wel mooi, maar ontzettend traaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal. Wat uiteraard enkele voordelen heeft, maar het is natuurlijk niet meer van deze tijd.
Voor dit topic behelp ik me met Paint.

0
geplaatst: 30 september 2010, 16:51 uur
Chapeau voor wat ik al gezien heb
er bestaan echte cd's met veel lelijkere hoezen, deze zijn gewoon allemaal prachtig. 
er bestaan echte cd's met veel lelijkere hoezen, deze zijn gewoon allemaal prachtig. 
0
geplaatst: 30 september 2010, 17:01 uur
Thnx! 
Zulke lovende reacties werken natuurlijk ook stimulerend.
Ik heb er alvast nog vier in de maak.

Zulke lovende reacties werken natuurlijk ook stimulerend.
Ik heb er alvast nog vier in de maak.
0
geplaatst: 30 september 2010, 17:06 uur
Ben benieuwd, zit daar weer zo'n geschilderde bij? 
Misschien dat ik ooit ook wel 'ns met zoeits aan kom kakken, maar moet maar eerst een een fatsoenlijke foto gaan maken daarvoor..

Misschien dat ik ooit ook wel 'ns met zoeits aan kom kakken, maar moet maar eerst een een fatsoenlijke foto gaan maken daarvoor..

0
geplaatst: 30 september 2010, 19:14 uur
Iets geschilderd heb ik nog wel, maar veel bruikbaars zit daar niet tussen. Ik heb wel eens een hoesje afgetekend.

0
geplaatst: 1 oktober 2010, 21:05 uur
Jullie zijn hier goed in!
Ik heb ook een (flauwe) poging gewaagd:

Ik heb ook een (flauwe) poging gewaagd:

0
geplaatst: 1 oktober 2010, 23:24 uur
@herman,
Schwarz op Decca, ik geloof er niks van.
Deze is eigenlijk ook een beetje flauw.

Schwarz op Decca, ik geloof er niks van.

Deze is eigenlijk ook een beetje flauw.

0
geplaatst: 27 december 2011, 13:23 uur
Hoe verhoudt zich dit topic tot Maak je eigen platenhoes ?
Kunnen ze niet beter samengevoegd worden?
Kunnen ze niet beter samengevoegd worden?
0
geplaatst: 27 december 2011, 13:30 uur
Dat topic had ik nog niet gezien. Maar volgens mij is de opzet toch ook anders. Daar ontstaat de hoes vooral uit waar je 'random' bij uitkomt.
Hier is het de bedoeling een geheel eigen hoes te creëren, liefst met eigen foto's/afbeeldingen, zelf de naam, albumtitel en verschijningsdatum te bedenken.
Eventueel ook een (nep) MusicMeter pagina van het album maken, maar dat is nogal werk. Ik heb het alleen bij de eerste gedaan.
Hier is het de bedoeling een geheel eigen hoes te creëren, liefst met eigen foto's/afbeeldingen, zelf de naam, albumtitel en verschijningsdatum te bedenken.
Eventueel ook een (nep) MusicMeter pagina van het album maken, maar dat is nogal werk. Ik heb het alleen bij de eerste gedaan.
0
geplaatst: 27 december 2011, 13:45 uur
Kronos schreef:
Daar ontstaat de hoes vooral uit waar je 'random' bij uitkomt.
Daar ontstaat de hoes vooral uit waar je 'random' bij uitkomt.
Inderdaad. Beetje dom, ik had niet naar de eerste post gekeken
Je hebt trouwens een paar hele mooie hoezen afgeleverd in dit topic.

0
geplaatst: 27 december 2011, 13:59 uur
Thanx.
Ook aan jou Kobe.
-----
Ik heb dat andere topic eens omhoog gehaald.
Ook aan jou Kobe.
-----
Ik heb dat andere topic eens omhoog gehaald.
0
geplaatst: 27 december 2011, 19:40 uur
Hoe maak je eigenlijk zo'n neppagina's van je "eigen" platen op Mume?
0
geplaatst: 27 december 2011, 19:48 uur
Het enige wat ik me daar nog van herinner is dat ik creatief aan het klungelen geweest ben. 

0
geplaatst: 27 december 2011, 20:11 uur
kobe bryant fan schreef:
Hoe maak je eigenlijk zo'n neppagina's van je "eigen" platen op Mume?
PrintScreens (uiteraard) van verschillende MuMepagina's, stukjes kopiëren en (over)plakken en waar nodig m.b.v. je tekenprogramma tekst bijtypen in hetzelfde lettertype als dat van je browser.Hoe maak je eigenlijk zo'n neppagina's van je "eigen" platen op Mume?
0
geplaatst: 27 december 2011, 20:21 uur
Ah bedankt!
Ik heb zelf ook nog één gemaakt zonder Mume pagina, de foto heb ik zelf genomen (uitzonderlijk met mijn gsm omdat de batterij van mijn fototoestel op was).

Ik heb zelf ook nog één gemaakt zonder Mume pagina, de foto heb ik zelf genomen (uitzonderlijk met mijn gsm omdat de batterij van mijn fototoestel op was).

0
geplaatst: 29 december 2011, 13:57 uur
Ik heb twee nieuwe hoezen, de foto's zijn opnieuw zelf gemaakt. Ze komen van dezelfde dag dus opnieuw met de gsm gemaakt.

0
geplaatst: 29 december 2011, 14:48 uur

Rini Voets - Windjes Laten, Kusjes Vragen (2012)
4 februari komt dan eindelijk het langverwachte debuutalbum van Rini Voet$ uit bij TopNotch: Windjes Laten, Kusjes Vragen. De rapper uit het altijd zonnige Schijndel neemt je mee naar zijn absurdistische wereld bestaande uit roze koeken, pratende mayonaisepotten en zwemmende gieren. Dit album is volledig geproduceerd door Reverse en bevat gastbijdrages van onder meer Kleine Viezerik, Sef, Jiggy Djé en Willie Wartaal.
Tracklist:
1. Roze Koeken Intro
2. Waarom Een Scharnier? (ft. Jiggy Djé)
3. Howard Komproe is een Gekke Naam
4. Ik Ben een Klein Geel Visje [Vieze Remix] (ft. Sef, Hef en Gers Pardoel)
5. De Sokkenbranche
6. Kijk Uit het Raam en Aanschouw de Aanheid (ft. Willie Wartaal en Faberyayo)
7. Grote Schoonmaker (ft. Kleine Viezerik)
8. Ik Krijg de Mayonaisepot Niet Open Bitch
9. Murth Mossel is Niet Echt (ft Murth Mossel)
10. Daar Was Laatst een Koos Alberts
* denotes required fields.