Muziek / Muziekgames / Voeg een zelf bedacht album toe
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2010, 23:40 uur
Niet de bedoeling om dat echt te doen natuurlijk. Daar wil ik de beheerders niet mee lastig vallen. Maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om zelf een album te bedenken en hier te plaatsen. Ik heb er eentje gemaakt met een foto die ik ooit in Parijs heb gemaakt.
Wonderfall - Good Mourning (1993)

Wonderfall - Good Mourning (1993)

0
geplaatst: 26 september 2010, 13:25 uur
Kachina ken ik nog niet. Ziet er interessant uit, tip_of.yourstar. 
Grappig dat Bökröt Rödebröt Trio nog op Discogs staat.

Grappig dat Bökröt Rödebröt Trio nog op Discogs staat.

0
geplaatst: 26 september 2010, 13:25 uur
Ik kende dat verhaal van Bökröt Rödebröt Trio niet. Wel grappig. 

0
geplaatst: 27 september 2010, 01:13 uur
Een artiestennaam en platenhoes die mijn nieuwsgierigheid wekken.
Zouden wekken tenminste.
Zouden wekken tenminste.

0
sxesven
geplaatst: 27 september 2010, 09:26 uur
Dank
Foto zelf geschoten in Italië dit jaar (natuurlijk wel met de nodige filters eroverheen) 
Foto zelf geschoten in Italië dit jaar (natuurlijk wel met de nodige filters eroverheen) 
0
sxesven
geplaatst: 29 september 2010, 09:41 uur
Dank!
Hoop dat het topic een beetje gaat opleven, want erg leuk en ben benieuwd naar andere creaties! 
Hoop dat het topic een beetje gaat opleven, want erg leuk en ben benieuwd naar andere creaties! 
0
sxesven
geplaatst: 29 september 2010, 15:33 uur

Jan-Åke Steffensen/Kjell Bråten Berg - Finish Wood (2007)
0
geplaatst: 29 september 2010, 15:54 uur
sxesven schreef:
Ik heb nog wel een idee, maar de uitwerking ervan zal niet voor vandaag zijn.
0
geplaatst: 29 september 2010, 15:59 uur
Oh ja, en ik had dit nog in elkaar geflanst, maar uiteindelijk naar de prullenbak verwezen.

Arcade Fire - Arcade Fire (2010) [EP]

Arcade Fire - Arcade Fire (2010) [EP]
0
geplaatst: 29 september 2010, 18:55 uur

Silent Sea Movement - Nikolai Teresjkova, Novgorod Chamber String Orchestra
0
geplaatst: 29 september 2010, 18:58 uur
Wel opvallend; Alle van de ''amateurische'' hoezen die ik hier zie, zouden hoger dan een 9 van me krijgen in het Hoesmeter topic, die van Woods On Fire en Rabbits and Dreamers zelfs gewoon een 10.
Goed werk dus!
Goed werk dus!

0
geplaatst: 29 september 2010, 20:59 uur
Kronos, heb je die vogel zelf getekend trouwens? En komen me die stoelen bekend voor van uit het fotografie-topic? 

0
geplaatst: 29 september 2010, 21:02 uur
Ja, die arend heb ik geschilderd (met gewone plakkaatverf), wel naar een foto uit een natuurboek.
De zonet gebruikte foto had ik inderdaad al eens geplaatst in het fotografie-topic.

Ik heb nog wel wat ideetjes, maar dat zal toch echt voor dit weekend zijn.
De zonet gebruikte foto had ik inderdaad al eens geplaatst in het fotografie-topic.

Ik heb nog wel wat ideetjes, maar dat zal toch echt voor dit weekend zijn.
0
geplaatst: 29 september 2010, 21:03 uur
Heb je die arend echt geschilderd? Die is echt prachtig, ik daht dat je hem van het internet hebt gehaald ofzo. 

0
geplaatst: 29 september 2010, 21:06 uur
@sxesven,
Hoe heb je dat 'vervuilde' effect op die foto van Woods On Fire, Our Tragic Universe gekregen? Met koffie of zo?
Hoe heb je dat 'vervuilde' effect op die foto van Woods On Fire, Our Tragic Universe gekregen? Met koffie of zo?

0
geplaatst: 29 september 2010, 21:09 uur
hoi123 schreef:
ik daht dat je hem van het internet hebt gehaald ofzo.
ik daht dat je hem van het internet hebt gehaald ofzo.
Ik zou er niet zoveel plezier aan beleven daar dan verder mee aan de slag te gaan.
Een beetje tekenen en schilderen doe ik overigens al enige tijd niet meer. Hetzelfde met fotografie.
* denotes required fields.