MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:

1-6, mooie finale. Hoewel All Along the Watchtower wel erg cliché is, is er natuurlijk een reden dat het cliché is. Zelf was CCR vs. Temptations mijn finale geweest, dus ik hoef ook niet echt te klagen.

1-7

Toch wel licht teleurstellende finale.

Een beetje spanning zou leuk zijn.

3-8

Cliché of niet, maar ik ken weinig covers die het origineel zo overstijgen als Hendrix versie van All Along the Watchtower, dat je vergeet dat er nog een origineel is...en dat ook liever vergeet want dat origineel vind ik eigenlijk niet zo bijzonder.

Temptations ook geweldig trouwens al had ik persoonlijk nog liever Marvin Gaye daar gezien.
In ieder geval blij dat Sinnerman het niet gered heeft....het kwartje wilde bij mij bij de MuMeLadder finale nog steeds niet vallen, sterker nog, ik begin het nummer eigenlijk per luisterbeurt irritanter te vinden.

Cured
4-11

helemaal eens met El Ninjo...Hendrix maakt AATW tot zijn song, maar men houdt niet zo van dit nummer hier...

5-11

Cured schreef:
4-11

helemaal eens met El Ninjo...Hendrix maakt AATW tot zijn song, maar men houdt niet zo van dit nummer hier...

Ik begrijp anders niet echt wat je tegen het nummer kan hebben.

En we hebben een winnaar , volgens een uitgebreide steekproef van MuMe'ers is dit de beste cover aller tijden:

(afbeelding)

De top 3 was als volgt:

1) The Temptations - Papa Was a Rollin' Stone (The Undisputed Truth)
2) Jimi Hendrix - All Along The Watchtower (Bob Dylan)
3) Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine (Gladys Knight & The Pips)

Bedankt voor het meespelen en tot de volgende K.O., genaamd de flop-K.O., waarin we op zoek gaan naar het slechtste nummer ooit volgens de MuMe'ers! Maar dat zal voor na mijn examens zijn.

Het is toch niet omdat je op het ene nummer stemt, dat je het andere nummer meteen stom moet vinden? Goeie finale gewoon, met een mooie winnaar! Bedankt, d_h!

Teleurstellende winnaar (en dat komt van een groot soulliefhebber). Ik had liever Hendrix zien winnen, maar goed, de meerderheid telt uiteraard. De beste nummers, op Sinnerman na dan, strandden sowieso al vroegtijdig, vond ik.

En nog een pluim voor GJ voor de organisatie!

dumb_helicopter schreef:
en tot de volgende K.O., genaamd de flop-K.O., waarin we op zoek gaan naar het slechtste nummer ooit volgens de MuMe'ers! Maar dat zal voor na mijn examens zijn.

Ah, nice!

Cured schreef:

Nou, dat lijkt me nogal een boute bewering want dan was het vast niet in de finale gekomen.

Ik vind beide finalisten trouwens geweldige nummers, ik vind alleen wel dat Hendrix AATW nog meer tot zijn nummer heeft gemaakt dan de Tempations met PWARS hebben gedaan (en daar heb ik ook mede op beoordeeld in het stemmen, niet op wat ik per se nu het beste vd 2 nummers vind), maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.

Cured
Ik bedoel hoe het wordt afgeslacht in de finale. PWARS ben ik nu ook niet zo kapot van, maar goed.

Dit was een erg leuke K.O. met een mooie top 3.

Geweldige top 3 zou ik zelfs zeggen en mooi dat Sinnerman dus vierde is geworden, terecht, want minste nummer van de laatste vier.

Gertjan, bedankt voor de organisatie van deze KO

Mooie winnaar uiteindelijk
Poeha schreef:
Geweldige top 3 zou ik zelfs zeggen en mooi dat Sinnerman dus vierde is geworden, terecht, want minste nummer van de laatste vier.

Freek toch, wanneer ga je nou eens smaak krijgen?

7-13

Liever Hendrix gezien als winnaar maar Papa Was is natuurlijk ook geweldig

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.