MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

3-1 zwak nummer van hem

Aquila
3-2

oeps foutje: ik wilde stemmen op Baby I'm a star

5-4 dus

Aquila
En nog een stem voor Lovesexy van mijn kant. Dat dat zeik nummer over die regen alweer zonder enige tegenstand door is. Onbegrijpelijk.

Aquila
Even check voor jeroentjuhh, klopt je stem, nu aERo heeft gewijzigd?

Gaat niet goed hier. 7-4 moet dat zijn. Aero schopt t iets in de war

Klopt toch, aEro wijzigde zijn stem, dus van 6-3 naar 5-4?

Aquila
Als jij stemt op Girlfriend is het 6-4 inderdaad.

Ik stem op Girlfriend inderdaad.

Niks aan de hand hoor paniekzaaiers

Het is al laat he

Tja, en ik ben dood en versleten na een heel weekend bandje managen (aan mijn bed toe), dus ik hoop dat jullie wel de juiste keuzes maken vannacht en morgen

Zoals al eerder aangegeven, de lastigste battle deze ronde. Ben meer van de uptempo tracks, maar Girlfriend (nee niet die van Pebbles) is toch wel ijzersterk. Baby I'm a Star doet er echter vrijwel niet voor onder. Toch...

7-5

8-5 Een van z'n beste

Poeha schreef:
Zoals al eerder aangegeven, de lastigste battle deze ronde. Ben meer van de uptempo tracks, maar Girlfriend (nee niet die van Pebbles) is toch wel ijzersterk. Baby I'm a Star doet er echter vrijwel niet voor onder. Toch...

7-5

Ik ben ook meer liefhebber van wat pit in zijn nummers Freek. Zijn grootste hit Purple Rain kan ik niet meer horen en als je pech hebt ook nog die versie van ruim 8 minuten. Maar If I Was Your Girlfriend vind ik echt een vreselijk nummer. De naald ging er ook onmiddelijk vanaf. En zie hier beide nummers zijn door

Waarom gaan we ineens door tot 10? Mis ik iets?

sheep67 schreef:
Zijn grootste hit Purple Rain kan ik niet meer horen en als je pech hebt ook nog die versie van ruim 8 minuten. Maar If I Was Your Girlfriend vind ik echt een vreselijk nummer. De naald ging er ook onmiddelijk vanaf. En zie hier beide nummers zijn door

Purple Rain hoor ik al vanaf dag 1, maar kan er nog steeds geen genoeg van krijgen.. en If I was you girlfriend vreselijk noemen is echt vloeken in de kerk.. ga je mond spoelen

Omdat ik nog moet loten en dat zal vanmiddag of vanavond worden.

lennon schreef:
(quote)

. en If I was you girlfriend vreselijk noemen is echt vloeken in de kerk.. ga je mond spoelen

Girlfriend is met Doves mijn Prince favoriet.
Hoe Prince in Girlfriend met zijn stem en luisteraar speelt is toch fantastisch.

laxus11 schreef:
Omdat ik nog moet loten en dat zal vanmiddag of vanavond worden.

Ik snap dat je op de notaris moet wachten... ongeduldig wachten we af

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:41 uur

geplaatst: vandaag om 10:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.