Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
Aquila
geplaatst: 28 september 2014, 22:50 uur
En nog een stem voor Lovesexy van mijn kant. Dat dat zeik nummer over die regen alweer zonder enige tegenstand door is. Onbegrijpelijk.
0
Aquila
geplaatst: 28 september 2014, 22:51 uur
Even check voor jeroentjuhh, klopt je stem, nu aERo heeft gewijzigd?
0
geplaatst: 28 september 2014, 22:52 uur
0
geplaatst: 28 september 2014, 22:53 uur
Klopt toch, aEro wijzigde zijn stem, dus van 6-3 naar 5-4?
0
geplaatst: 28 september 2014, 23:10 uur
Tja, en ik ben dood en versleten na een heel weekend bandje managen (aan mijn bed toe), dus ik hoop dat jullie wel de juiste keuzes maken vannacht en morgen 

0
geplaatst: 28 september 2014, 23:48 uur
Zoals al eerder aangegeven, de lastigste battle deze ronde. Ben meer van de uptempo tracks, maar Girlfriend (nee niet die van Pebbles) is toch wel ijzersterk. Baby I'm a Star doet er echter vrijwel niet voor onder. Toch...
7-5
7-5
0
geplaatst: 29 september 2014, 03:20 uur
Poeha schreef:
Zoals al eerder aangegeven, de lastigste battle deze ronde. Ben meer van de uptempo tracks, maar Girlfriend (nee niet die van Pebbles) is toch wel ijzersterk. Baby I'm a Star doet er echter vrijwel niet voor onder. Toch...
7-5
7-5
Ik ben ook meer liefhebber van wat pit in zijn nummers Freek. Zijn grootste hit Purple Rain kan ik niet meer horen en als je pech hebt ook nog die versie van ruim 8 minuten. Maar If I Was Your Girlfriend vind ik echt een vreselijk nummer. De naald ging er ook onmiddelijk vanaf. En zie hier beide nummers zijn door

0
geplaatst: 29 september 2014, 09:04 uur
sheep67 schreef:
Zijn grootste hit Purple Rain kan ik niet meer horen en als je pech hebt ook nog die versie van ruim 8 minuten. Maar If I Was Your Girlfriend vind ik echt een vreselijk nummer. De naald ging er ook onmiddelijk vanaf. En zie hier beide nummers zijn door
Zijn grootste hit Purple Rain kan ik niet meer horen en als je pech hebt ook nog die versie van ruim 8 minuten. Maar If I Was Your Girlfriend vind ik echt een vreselijk nummer. De naald ging er ook onmiddelijk vanaf. En zie hier beide nummers zijn door
Purple Rain hoor ik al vanaf dag 1, maar kan er nog steeds geen genoeg van krijgen.. en If I was you girlfriend vreselijk noemen is echt vloeken in de kerk.. ga je mond spoelen

0
geplaatst: 29 september 2014, 09:05 uur
Omdat ik nog moet loten en dat zal vanmiddag of vanavond worden.
0
geplaatst: 29 september 2014, 09:08 uur
lennon schreef:
. en If I was you girlfriend vreselijk noemen is echt vloeken in de kerk.. ga je mond spoelen
(quote)
. en If I was you girlfriend vreselijk noemen is echt vloeken in de kerk.. ga je mond spoelen
Girlfriend is met Doves mijn Prince favoriet.
Hoe Prince in Girlfriend met zijn stem en luisteraar speelt is toch fantastisch.
0
geplaatst: 29 september 2014, 09:39 uur
laxus11 schreef:
Ik snap dat je op de notaris moet wachten... ongeduldig wachten we af

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.