Johnny Marr
Echte naam: Jeffrey
Woonplaats: Belgenland
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 18 januari 2012
Laatste bezoek: vandaag om 08:27 uur
Aantal stemmen: 2393
Gemiddelde: 3,91
Standaardafwijking: 0,58
Aantal berichten: 63131
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 79
Aantal toevoegingen: 8
Top 10 albums
- 1. Kanye West - Yeezus (2013)
- 2. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 3. The Doors - L.A. Woman (1971)
- 4. The Cure - Disintegration (1989)
- 5. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
- 6. Opgezwolle - Eigen Wereld (2006)
- 7. Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d city (2012)
- 8. Angelo Badalamenti - Twin Peaks (1990)
- 9. The Antlers - Hospice (2009)
- 10. Van Morrison - Astral Weeks (1968)
Top 10 artiesten
- 1. The Doors
- 2. Kanye West
- 3. Sigur Rós
- 4. Amenra
- 5. Radiohead
- 6. The Cure
- 7. Interpol
- 8. The Smiths
- 9. The National
- 10. Beach House
Recente stemmen
- 4,5SLIFT - Ilion (2024) geplaatst: gisteren om 16:30 uur, stem was: 4,0
- 4,5Ufomammut - Eve (2010) geplaatst: afgelopen vrijdag om 16:15 uur, stem was: 4,0
- 4,0Altarage - The Approaching Roar (2019) geplaatst: afgelopen vrijdag om 15:30 uur
- 4,0Amalekim - Avodah Zarah (2023) geplaatst: afgelopen vrijdag om 12:00 uur
- 4,5Øjne - Prima Che Tutto Bruci (2018) geplaatst: 12 maart, 10:30 uur
- 4,0La Quiete - La Fine Non È La Fine (2004) geplaatst: 12 maart, 10:15 uur
- 4,0Raein - Il N'y a Pas de Orchestre (2003) geplaatst: 11 maart, 15:30 uur
- 4,0Donato Dozzy - Magda (2024) geplaatst: 11 maart, 14:30 uur
- 4,5Voices from the Lake - Voices from the Lake (2012) geplaatst: 11 maart, 11:45 uur
- 4,0Duster - Stratosphere (1998) geplaatst: 9 maart, 17:15 uur