Muziek / Muziekgames / K.O. 'Rain' (songtitels)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2014, 10:42 uur
Toch wel enigszins een verrassing vind ik. Ik had aan het begin van deze game gegokt op "Purple Rain" van Prince.
Maar goed, het zonnetje schijnt, we krijgen mooi weer en hopelijk voorlopig afscheid van de regen. Deze finale is dus een mooie afsluiting van het pokkenweer van augustus.
Maar goed, het zonnetje schijnt, we krijgen mooi weer en hopelijk voorlopig afscheid van de regen. Deze finale is dus een mooie afsluiting van het pokkenweer van augustus.
0
Cured
geplaatst: 1 september 2014, 12:02 uur
Jeugdsong en persoonlijke favoriet voor mij ook hier in dit topic. Bedankt voor de organisatie Wibro. 
Nu het nog kan, een K.O. met het woord 'zomer/summer/sommer etc. erin' (de 4 jaargetijden)?.

Nu het nog kan, een K.O. met het woord 'zomer/summer/sommer etc. erin' (de 4 jaargetijden)?.
0
geplaatst: 1 september 2014, 13:00 uur
Cured schreef:
Jeugdsong en persoonlijke favoriet voor mij ook hier in dit topic. Bedankt voor de organisatie Wibro.
Graag gedaan.

Cured schreef:
Moet kunnen, maar door mij nu even niet. Het wordt veel te mooi weer deze week. Nu het nog kan, een K.O. met het woord 'zomer/summer/sommer etc. erin' (de 4 jaargetijden)?.

0
Cured
geplaatst: 1 september 2014, 13:20 uur
Hoef jij ook niet te doen, ik doe de Electronic game al en heb verder niet zo heel veel tijd. Misschien iemand anders of gewoon later.
0
geplaatst: 1 september 2014, 21:52 uur
Ik ben toe aan meer zon maar 'sun' is reeds geweest. En verder organiseer ik al dit:
Muziek >> Muziekgames >> De Anderstalige Ladder 2014 (Andere talen in Afrika)

0
geplaatst: 2 september 2014, 18:55 uur
Zal ik hem oppakken wibro of ga je het weer thema zelf (op een later tijdstip) een vervolg geven?
0
geplaatst: 2 september 2014, 19:25 uur
Edgar18 schreef:
Zal ik hem oppakken wibro of ga je het weer thema zelf (op een later tijdstip) een vervolg geven?
Ik organiseer voorlopig niks meer. Ik ben al met twee andere games bezig. De Knock-out: 1968 en de New Wave/(Post)Punk song per jaar

0
geplaatst: 3 september 2014, 19:16 uur
* denotes required fields.