nelis
Echte naam: Nelis
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 februari 2007
Laatste bezoek: gisteren om 12:39 uur
Aantal stemmen: 5469
Gemiddelde: 3,39
Standaardafwijking: 0,60
Aantal berichten: 39324
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 3
Top 10 albums
- 1. Pearl Jam - Ten (1991)
- 2. The Cure - Disintegration (1989)
- 3. The Beatles - Revolver (1966)
- 4. Queen - Queen II (1974)
- 5. Smashing Pumpkins - Siamese Dream (1993)
- 6. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 7. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 8. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
- 9. Radiohead - OK Computer (1997)
- 10. The Waterboys - This Is the Sea (1985)
Top 10 artiesten
- 1. Pearl Jam
- 2. The Cure
- 3. The Beatles
- 4. Radiohead
- 5. The Smiths
- 6. Queen
- 7. Silversun Pickups
- 8. Prince
- 9. Archive
- 10. The National
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Norah Jones - Visions (2024)
- 2. Bleachers - Bleachers (2024)
- 3. MOOON - III (2024)
- 4. The Blinders - Beholder (2024)
- 5. Yard Act - Where's My Utopia? (2024)
Recente stemmen
- 4,0Norah Jones - Visions (2024) geplaatst: gisteren om 12:39 uur
- 3,0Midas Fall - Cold Waves Divide Us (2024) geplaatst: afgelopen donderdag om 14:30 uur
- 3,0Kim Gordon - The Collective (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 13:36 uur
- 3,0Everything Everything - Mountainhead (2024) geplaatst: 9 maart, 16:31 uur
- 3,0Bleachers - Bleachers (2024) geplaatst: 8 maart, 20:01 uur
- 4,0MOOON - III (2024) geplaatst: 8 maart, 12:40 uur
- 3,5Velvet Trip - Harmony Blooms (2024) geplaatst: 6 maart, 15:04 uur
- 4,0The Blinders - Beholder (2024) geplaatst: 4 maart, 15:33 uur
- 4,0Yard Act - Where's My Utopia? (2024) geplaatst: 4 maart, 08:45 uur
- 3,0Sean Ono Lennon - Asterisms (2024) geplaatst: 1 maart, 08:58 uur