MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / HipHop vs Rock

zoeken in:
luijsterburg
Kadafi schreef:
Het is volgens mij wel waar, dat wat tuktak zegt. Een maat van me luistert Massive Attack en Cypress Hill, en die speelt in 2 rockbands.

Luister zelf echt nièt graag naar Cypress Hill, ik denk dat rockers die het wel luisteren hebben nog echt niet diep gegraven in het hiphop genre. Damn we zijn wel generaliserend vandaag.

Kadafi
luijsterburg schreef:
(quote)

Luister zelf echt nièt graag naar Cypress Hill, ik denk dat rockers die het wel luisteren hebben nog echt niet diep gegraven in het hiphop genre. Damn we zijn wel generaliserend vandaag.

Hip-hop is gewoon in bijna alle gevallen gevoelloze kutmuziek (ja sorry, gewoon mijn mening), waarom zouden de rockers er naar willen graven? Kijk, zoals op Mezzanine, op het nummer Risingson is het rappen erg gaaf, omdat het een duister badass nummertje is.

luijsterburg
Kadafi schreef:
Hip-hop is gewoon in bijna alle gevallen gevoelloze kutmuziek

waarom zouden de rockers er naar willen graven?

Omdat ik vind dat je eerst ergens in moet graven voordat je ergens je mening over kan geven. In plaats van vanaf buitenaf wijzen en lachen terwijl je er eigenlijk niks vanaf weet.

hiphop gevoelloos? please..

Kadafi
luijsterburg schreef:
(quote)

(quote)

Omdat ik vind dat je eerst ergens in moet graven voordat je ergens je mening over kan geven. In plaats van vanaf buitenaf wijzen en lachen terwijl je er eigenlijk niks vanaf weet.

hiphop gevoelloos? please..

Ik weet niet of ik dit hier nog moet vertellen, het gaat immers over Massive Attack...

Kijk, de media brengt mij 50Cent, Kanye West en nog meer van die clownacts. Dan heb ik er geen moeite meer voor over om het Hip-Hop genre te gaan ontdekken.

luijsterburg
Kadafi schreef:
Kijk, de media brengt mij 50Cent, Kanye West en nog meer van die clownacts. Dan heb ik er geen moeite meer voor over om het Hip-Hop genre te gaan ontdekken.

Het feit dat je 50Cent en K West noemt zegt al genoeg. Menig hiphop fan beschouwd dat soort niet eens als hiphop maar als pop. Ik kan dat soort figuren ook echt niet uitstaan. Ik zou zeggen, pak je schep is en blijf open-minded.

Kadafi
luijsterburg schreef:
(quote)

Het feit dat je 50Cent en K West noemt zegt al genoeg. Menig hiphop fan beschouwd dat soort niet eens als hiphop maar als pop. Ik kan dat soort figuren ook echt niet uitstaan. Ik zou zeggen, pak je schep is en blijf open-minded.

Ik zal Enter the wu-tang clan eens proberen, schijnt 'n echt en goed hip-hop album te zijn volgens een maat van me.

luijsterburg
Kadafi schreef:
Ik zal Enter the wu-tang clan eens proberen, schijnt 'n echt en goed hip-hop album te zijn volgens een maat van me.

, Nas - Illmatic is ook een erg toegankelijk top album die ik ook zeker aanraad. Wu-Tang is vooral erg rauw en kost tijd om ècht te waarderen.

Kadafi schreef:

Is dit dan gevoelloze kutmuziek ?

luijsterburg
Franse rap kan ik echt nièt uitstaan

Kadafi schreef:
(quote)

Je hebt helemaal gelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:06 uur

geplaatst: vandaag om 23:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.