MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Favoriete punchline

zoeken in:
Hypno
Van mij en waarom is ie bagger dan

Geen word-play, geen overeenkomst, niet hard. Waarom zou ie níet bagger zijn?

Hypno
Echt wel overeenkomst hoor volgens mij snap je hem niet dan:
Als je me niet kan aanZIEN snij ik je OGEN eruit.

Hier nog twee dan: check it:
I keep fucking you up until looks like your suffering from PrimordialDwarfism.

I kill you and then i change my personality so i can accuse Someone else for it.

Social_Mask
Waarom zegt niemand iets over mijn line

Nogmaals:

I'm not really a paranoid schizofrenic, I just pretend to be one
Guns are supposed to be fun, so I laugh whenever I shoot some..one

Don't playa hate (grapje hoor)

Hypno, niet om lullig te zijn, maar je lines zijn nou niet echt... goed. Ze hebben vaak geen connectie, en volgens mij zijn ze haast onmogelijk om goed te brengen. 'I kill you and then change my personality so I can accuse someone else for it'? Nou sorry, maar dat is nou niet echt bepaald... hoogstaand.

Social Mask, laatste zin vind ik wel leuk. Alleen, 'one' en 'one' rijmen eigenlijk niet he . Zoinzo denk ik dat 'someone' beter aan elkaar kan.

Social_Mask
Hehe jah weet ik, ik deed het voor de lol gewoon uitelkaar
Maar die one rijmt eerst op fun en dan weer op someone. En die pretend to be one, rijmt op supposed to be fun.

Wat is dit toch allemaal ingewikkeld

Hypno
Chrisseh schreef:
Hypno, niet om lullig te zijn, maar je lines zijn nou niet echt... goed. Ze hebben vaak geen connectie, en volgens mij zijn ze haast onmogelijk om goed te brengen. 'I kill you and then change my personality so I can accuse someone else for it'? Nou sorry, maar dat is nou niet echt bepaald... hoogstaand.

Social Mask, laatste zin vind ik wel leuk. Alleen, 'one' en 'one' rijmen eigenlijk niet he . Zoinzo denk ik dat 'someone' beter aan elkaar kan.

Mijn punches zijn gewoon te ingewikkeld om voor je te snappen Volgens mij.

Aha, dat zal het zijn.

Hypno schreef:
(quote)

Gewoon blijven oefenen, echt talent komt vanzelf bovendrijven

Hypno schreef:
(quote)

Haha, dat zal het zijn denk ik ja . Je dropt je lines hier en kan niet tegen de kritiek die je krijgt. Gewoon ''onsportief''.

rico-bballer
Mijn lijn niet echt een punchline maar iedereen dropt eigen lijnen : Your the only thing that’s left the best kept secret and the secret kept till death.
en deze:
The irony is that dreams opened my eyes.

Social_Mask
Die 1e heeft wel een leuke wordplay. 2de is ook wel vet. (ben niet echt goed in bekritiseren )

rico-bballer
thnxs.

Relax
Hypno schreef:

Ik snap jou niet... als jij Rap Battlelaar word moet je tegen kritiek kunnen.

http://www.songteksten.net/lyrics/tekst/De_Opperboeren/Wat_Wat.htm

Dat nummer bestaat alleen maar uit rake punchlines

Social_Mask

Tyf es op met dat gedonder,
je huisdier heeft best n lekker kontje.
Wat moet je met jou bandje,
je battle is een fluitje van een centje.
Fuck niet met de voorse linie,
we ejaculeren in je hele familie.
Je bassist is een dikke sukkel,
en jij ligt de hele tijd te ruften.
Liqoud je bent een wacke MC,
je hebt alleen maar homofiele bandleden.
Sjan en Chef zijn 2 dikke homo`s,
en ook ik koop mooi niet die promo.
Liqoud je bent een dikke kankerlijer,
pas op daar komt een.... brand bijen.
Ik kon niet meer stoppen,
ik ga je kapot trappen.

rico-bballer
Kijk is verder dan je neus lang is, daar lijden ze honger alsof het constant ramadan is. typhoon

If I had a dog with a face like yours,
i would shave his ass and teach him to walk backwards
.

(Is eigenlijk van een film.....The Wanderers, maar vond hem te grappig om hem jullie te onthouden)

Hypno
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Haha, dat zal het zijn denk ik ja . Je dropt je lines hier en kan niet tegen de kritiek die je krijgt. Gewoon ''onsportief''.

Ik kan heus wel tegen kritiek hoor je mag me echt helemaal de Grond inboren als je maar met argumenten komt waarom je het Slecht vind dus als iemand zegt: tja ik vind het niet erg hoogstaand Dan zou ik graag willen weten waarom het niet erg hoogstaand is Snapie ?

eazyfan
Chrisseh schreef:
I kill you and then change my personality so I can accuse someone else for it'?
van Hypno? nouja die lines trekken nou gewoon op niks, ik vind ze echt slecht, 50 heeft zelfs betere one-liners dan dat

ewalk schreef:
If I had a dog with a face like yours,
i would shave his ass and teach him to walk backwards
.

(Is eigenlijk van een film.....The Wanderers, maar vond hem te grappig om hem jullie te onthouden)
. Heel leuk. Vooral blijven doen, filmquotes.

Diabolic - Perspective

I Think it's easy to tell the life i'm leading is hell,
I can see the future it's my past repeating itself.

I know that jesus can feel that I miss my silent nights,
since they been replaced by sirenelights n firefights.

Hypno schreef:
Ik kan heus wel tegen kritiek hoor je mag me echt helemaal de Grond inboren als je maar met argumenten komt waarom je het Slecht vind dus als iemand zegt: tja ik vind het niet erg hoogstaand Dan zou ik graag willen weten waarom het niet erg hoogstaand is Snapie ?
OK, ik zal het beargumenteren, sorry als je je eerst beledigd voelde, zo bedoelde ik het niet.

I kill you and then change my personality so I can accuse someone else for it
Ten eerste vind ik het gebruik van Engels, om eerlijk te zijn, niet echt goed. Vooral 'and then' en 'so', op een of andere manier vind ik dat gewoon niet lekker uitkomen. Volgens mij erg moeilijk om met een goede delivery the plaatsen. Ook de punch zelf vind ik niet zo goed, ik snap hem wel (volgens mij ), maar vind er niet érg veel aan.
Het is zoinzo moelijk om in een zin een goede punch te schrijven (lijkt me), met twee zinnen heb je meer ruimte. Op zich is het idee van schizophrenie wel leuk gevonden, maar het is vooral de manier waarop je het hebt uitgevoerd een struikelblok, vind ik. Advies (voor zo ver ík dat kan geven); probeer hem anders te schrijven zónder 'and then' en 'so'.

Oh, en Conway, die eerste is wel hard.

0118-Vier - Licht Uit Spot Aan, een paar dikke lines uit die song :

Vaak op de koffie, wil chillen met veel bejaarden en wil uit fietsen gaan op regenachtige kille dagen. Wil niet vragend naar twee prachtige billen staren, ik wil rimpelkutjes, voor mij is 80 pas meerderjarig!

Ik ben de duivel op je schouder die vertelt hoe het dus niet moet, een parasiet die alles haat, die BITCH naar elke groet roept.

Ik heb kritiek, jij stopt op momenten dat het niet hoeft, en ik krijg beef, jij stopt op momenten dat ik niets hoef. Ik ben een dief, juist als ik vertrouwen aan het winnen ben, ik ben alleen maar lief als ik een vrouw aan het beminnen ben.

Zie eruit alsof ik al een week overleden ben, toch blijf ik stoer doen, alleen omdat ik neger ben.

Hypno
Chrisseh schreef:
(quote)
OK, ik zal het beargumenteren, sorry als je je eerst beledigd voelde, zo bedoelde ik het niet.

I kill you and then change my personality so I can accuse someone else for it
Ten eerste vind ik het gebruik van Engels, om eerlijk te zijn, niet echt goed. Vooral 'and then' en 'so', op een of andere manier vind ik dat gewoon niet lekker uitkomen. Volgens mij erg moeilijk om met een goede delivery the plaatsen. Ook de punch zelf vind ik niet zo goed, ik snap hem wel (volgens mij ), maar vind er niet érg veel aan.
Het is zoinzo moelijk om in een zin een goede punch te schrijven (lijkt me), met twee zinnen heb je meer ruimte. Op zich is het idee van schizophrenie wel leuk gevonden, maar het is vooral de manier waarop je het hebt uitgevoerd een struikelblok, vind ik. Advies (voor zo ver ík dat kan geven); probeer hem anders te schrijven zónder 'and then' en 'so'.

Oh, en Conway, die eerste is wel hard.

Thanks for the feedback en ik voelde me echt niet beledigd als je Dat soms dacht want hoe kan je, je nou beledigd voelen over het Internet ? maar dan doe ik die line wel in het nederlands:

Ik vermoord je en daarna verwissel ik van persoonlijkheid zodat ik Niet meer weet dat ik het heb gedaan

Nog 2 nieuwe:

Sticking needles and pins into you like a voodoodoll

Hypno met een mes is een gevaarlijke combinatie net als benzine En vuur.

Social_Mask
Beetje standaard vind ik.

Hypno, ik heb nog geen enkele goede line gezien van je. Je hebt gewoon weinig talent, misschien een hard feit maar denk dat iedereen hier dat ook vindt.

Social_Mask
Nou nou MJ, dat kon je ook wat voorzichtiger brengen

Tja, niemand is hier positief geweest over zijn lines. Logisch toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.