The God Machine - Home (1993)

Label: Fiction

1. Home (4:03)
  2. Double Dare (4:39)
  3. All My Colours (5:57)
  4. Fever (5:11)
  5. What Time Is Love * (3:40)
  6. Train * (4:16)
avatar van Klumpie
Een EP met 3 covers en een eigen bijdrage met Home. Double Dare is een cover van Bauhaus, All My Colours is van Echo & The Bunnymen en Fever is van Peggy Lee. Ken de originele versies niet, maar deze nummers uitgevoerd door The God Machine klinken zeker niet slecht.

Op de 7" Silver vinyl versie staat ook nog de KLF cover What Time Is Love. En op de 12" versie staat nog een cover van de The Morlochs met het nummer Train. Beide nummers heb ik niet in bezit, want ze zijn nauwelijks te vinden op het open net. Dus mocht iemand ze hebben dan mag die altijd een pm sturen.

avatar van Klumpie
En inmiddels in het bezit van beide songs.