Orchestra Baobab - Made in Dakar (2007)

Senegal

4. Ami Kita Bay (5:27)
  5. Cabral (4:34)
  6. Sibam (5:25)
  7. Aline (4:07)
  8. Ndeleng Ndeleng (5:42)
  9. Jirim (4:50)
  10. Bikowa (4:26)
  11. Colette (5:10)
  12. Mi Moussolou (Bonus Track) * (5:25)
avatar van Dridge
Nummer 2 en 8 springen eruit , rest van het album is erg matig.
Haalt het niveau van "specialist in all styles" bij lange niet.

avatar van peterb
Ken je dat? Dat je het introotje van het volgende nummer al in je hoofd is begonnen voordat de cd ook zover is? En nog mooier, dat als je het laatste nummer hebt gespeeld, dat het introotje van nr. 1 weer begint. Dat heb ik met deze cd. Dit is voor mij de beste cd van 2007 geweest. Van vergelijkbaar niveau als ""specialists in all styles" wat mij betreft. Live ook zeer de moeite waard.

avatar van fatima
Nee, ik ben het met Dridge eens, hier is minder goed over nagedacht dan over Specialist in all styles. Die mooie, lome swing hoor je nog maar op een enkel nummer terug (de eerste twee en Cabral), de rest is hooguit vrolijk huppelende feestmuziek. OK, ze zijn live inderdaad geweldig, maar dan liever met oudere nummers (en met beter weer...).