Bright Lights, Big City (1988)

Label: Warner Bros.

1. Prince - Good Love (5:12)
  2. New Order - True Faith (5:54)
  3. Narada - Divine Emotions (4:27)
  4. Bryan Ferry - Kiss and Tell (4:06)
  5. Depeche Mode - Pleasure, Little Treasure [Glitter Mix] (5:36)
  6. Donald Fagen - Century's End (5:36)
  7. The Noise Club - Obsessed (5:40)
  8. Konk - Love Attack (4:00)
  9. Jennifer Hall - Ice Cream Days (4:38)
  10. M|A|R|R|S - Pump Up the Volume (4:05)
Ja deze cd kocht ik vanwege het Prince-nummer Good Love (geweldige song). Verder konden New Order en Depeche Mode me ook goed bekoren.
Verder geen ruk aan en dat gold ook voor de film.

avatar van Marty McFly
Ook ik kocht hem voor "Good Love"!

De eerste 2 nummers zijn natuurlijk briljant! Maar de rest is ook alleszins acceptabel.

avatar van thelion
M/A/R/S/S/ - Pump Up the Volume

En ja ook ik heb hem speciaal voor Good Love van Prince aangeschaft.

avatar van VanDeGriend
thelion schreef:
M/A/R/S/S/ - Pump Up the Volume

avatar van dutchtuga
Een echt 80's album. Heerlijke nostalgie trip.

Leuk album voor de Prince verzamelaar..Overigens is deze versie van Good love NET iets anders dan degene op Crystal Ball.. (scheelt 9 seconden geloof ik)

Samen met Depeche Mode zijn deze 2 nummers wel de hoogtepunten.. en that's it

avatar van Poeha
Zeker niet that's it of "verder geen ruk aan". Ook de tracks van Narada Michael Walden en Bryan Ferry zijn erg goed. En die van M|A|R|R|S natuurlijk.