Annabel Lamb - Justice (1988)

Label: Metronome

1. The Ghost of You (4:06)
  2. Refugee (3:58)
  3. Dream Come True (5:47)
  4. Lonely Hearts (6:02)
  5. Devotion (3:53)
  6. In a Floating World (6:35)
  7. Rock, Paper, Scissors, Matches (4:28)
  8. It's a Lover's World (4:05)
  9. River to Sea (3:42)
  10. Under You (4:21)
  11. Don't Fool Me (3:53)
  12. Red Party Dress (6:56)
  13. Devotion 1 (4:25)
  14. Red Soil (8:11)
  15. Later, Later, Later (2:06)
avatar van winterstorm
Is dit album nog ergens te krijgen tegenwoordig? Had het op een cassetje en er stonden enkele verdraaid leuke stukjes tussen. 'Under you' bijvoorbeeld...

avatar van Spring_affair
Geweldig album van Annabel Lamb met reggae-invloeden die ook in haar eerdere werk al waren terug te vinden. Op CD uitgegeven en zeker nog wel te vinden.

Toevallig vandaag op 2e hands, goede staat, vinyl gekocht. Under You va. The Sound krijgt een fraaie uitvoering. De cd heeft nummers xtra, de lp dan niet, logisch qua duur. Mooi weer eens te kunnen beluisteren, een soort van trip down memory lane.