Bullet for My Valentine - Scream Aim Fire (2008)

Label: Jive

1. Scream Aim Fire (4:26)
  2. Eye of the Storm (4:02)
  3. Hearts Burst into Fire (4:57)
  4. Waking the Demon (4:07)
  5. Disappear (4:05)
  6. Deliver Us from Evil (5:58)
  7. Take It Out on Me (5:52)
  8. Say Goodnight (4:43)
  9. End of Days (4:18)
  10. Last to Know (3:17)
  11. Forever and Always (6:48)
  12. No Easy Way Out * (4:32)
  13. Forever and Always [Acoustic] * (4:17)
  14. Ashes of the Innocent * (4:15)
  15. Road to Nowhere * (4:23)
  16. One Good Reason Why * (4:05)
  17. Watching Us Die Tonight * (3:53)
  18. Hearts Burst Into Fire [Acoustic Version] * (3:56)
  19. Creeping Death * (6:39)
  20. Crazy Train * (4:51)
  21. Say Goodnight [Acoustic Version] * (3:14)
avatar van Tescootje
echt een heerlijk album
ik kan me er zelf wel in leven en alle liedjes vind ik ook goed
sommige zijn niet zo geweldig
maar dat zijn maar een paar

mijn top 3 op dit moment van dit album:
1. No easy way out.
2. Say goodnight.
3. Waking the demon.

avatar van Snowblood
No Easy Way out de cover van de soundtrack van Rocky IV

Ben bezig dit album te leren kennen, maar dit is wel erg goed.

avatar van Luumsel
Er staat wel een foutje in deze lijst. Goed moet zijn Good bij nummer 16.
Maar de cd is super. Love their new sound =D

avatar van guitar's garden
Geweldig album, een heel stuk beter dan het vorige. Ook om te coveren op gitaar, hehe.
top 3:
1 Waking The Demon
2 Hearts Burst Into Fire
3 Last To Know

Jaa een geweldig album idd! mijn top 3 dan maar:

1 Waking The Demon
2 Eye Of The Storm
3 Heart Bursts Into Fire

Eye of the storm heeft echt mooi gitaarwerk erin zitten!!

Pritje
Ja, goed album het is wel even wennen de nieuwe sound. Maar ja als je het een paar keer afdraait dan wen je daar vast aan. Maar ik vind zelf natuurlijk The poison één van de hoogte punten :d

avatar van R2DeepThroat
Pritje schreef:

Nieuwe sound?

PriestMaiden
Goed tweede album van Bullet for my Valentine. De eerste 4 nummers is het hoogtepunt van de plaat. De tweede helft is ietsje minder.
Mijn favoriete track is de titeltrack.

avatar van Edwynn
Haha, ik hoorde zojuist de Robert Tepper cover. Wier not idiestruktaabel Dramatische vocalen. Wel een leuk om voor No Easy Way Out te kiezen. Dat wel.

Hunter
Mijn eerste metalplaat eigenlijk wel. Nu te bedenken dat ik naar Mayhem en Burzum luisterde maar vroeger de grunts van Matt nog te hard vond. Alhoewel ik dit nu niet meer zo snel zou opzetten heb ik wel goede herinneringen aan deze Scream Aim Fire!

avatar van M<3Y
Naar mijn mening de beste cd van Bullet For My Valentine.

Scream Aim Fire. Goed Album. Waking the demon, Scream Aim Fire en Last to Know zijn stuk voor stuk vette ragnummers. Er is echter 1 zware tegenvaller. De bonustracks. En dan in het speciaal Ashes of the Innocent. WAAROM IS DIT EEN BONUSTRACK!? Ashes is het meest brute nummer dat deze band gemaakt heeft, en maar heel weinig kennen deze knaller! Mensen luister Ashes of the Innocent, imo het beste nummer van BFMV!

Omdat de reguliere CD geen super plaat is, maar toch ruim voldoende, 4*.

avatar van SammyAutumn
De meningen over SAF zijn verdeeld. De ene vind het teveel stijlbreuk tegenover The Poison, ik vind het een hele verbetering tegenover hetzelfde album. Het is allemaal veel melodischer en harder. Ook zijn de bonustracks niet mis.

Even een aparte vermelding nog voor Take It Out On ME

avatar van Kondoro0614
Heerlijk album van de jongens uit Groot-Brittannië waarvan ik toch echt heerlijk kan genieten. De jongens zijn zo slecht nog niet en dat laten ze ook weer met dit album horen met onder ander de knaller 'Last to Know' en andere gave titels, mag ook Scream Aim Fire zich aan een mooie collectie toevoegen!