Willie Nelson & Friends - Live and Kickin' (2003)

Country
Label: Lost Highway

1. I Didn't Come Here (And I Ain't Leavin') (3:12)
  2. Night Life (4:33)

met Eric Clapton

3. Blue Eyes Cryin' in the Rain (2:56)

met Shania Twain

4. Homeward Bound (3:58)

met Paul Simon

5. Beer for My Horses (3:34)

met Toby Keith

6. Crazy (4:36)

met Diana Krall en Elvis Costello

7. To All the Girls I've Loved Before (4:26)

met Wyclef Jean

8. Wurlitzer Prize (2:31)

met Norah Jones

9. She Loves My Automobile (2:41)

met ZZ Top

10. Angel Flyin' to Close to the Ground (4:38)

met Shelby Lynne

11. A Song for You (5:22)

met Ray Charles en Leon Russell

12. I Could Not Believe It Was True (2:54)

met John Mellencamp

13. The Last Thing I Needed (4:34)

met Kenny Chesney

14. Run That by Me One More Time (2:34)

met Ray Price

15. One Time Too Many (5:30)

met Steven Tyler

een prachtig album wat zeer het beluisteren waard is.
zelf heb ik de DVD waar ik telkens weer kippevel van krijg wanneer ik het bekijk en beluister.
opvallend detail: het respect wat Willie uitstraald t.o.v. de 'grote' artiesten die meedoen aan zijn show.

avatar van Metalhead99
Ik heb de DVD nog niet bekeken, maar ik ga dat zeker doen. De plaat is in ieder geval erg sterk. Leuke en verassende gasten. Wyclef Jean (wel wat minder trouwens, ik vond hem er niet bij passen), ZZ Top en Steven Tyler (Aerosmith) zou je niet snel verwachten bij Willie Nelson. Willie Nelson zelf is trouwens erg sterk, hij weet zich geweldig aan te passen naar de verschillende nummers. Een erg bijzondere plaat die eigenlijk wel aan iedereen aan te raden is.

avatar van henk01
Lekker concert !