Avril Lavigne - Under My Skin (2004)

Canada
Label: Arista

1. Take Me Away (2:57)
  2. Together (3:14)
  3. Don't Tell Me (3:22)
  4. He Wasn't (3:00)
  5. How Does It Feel (3:43)
  6. My Happy Ending (4:02)
  7. Nobody's Home (3:32)
  8. Forgotten (3:17)
  9. Who Knows (3:29)
  10. Fall to Pieces (3:28)
  11. Freak Out (3:13)
  12. Slipped Away (3:34)
  13. I Always Get What I Want * (2:33)
avatar van AGE-411
what the fuck is dit ?

Weer zo een waardeloos album uit mij zus haar muziekcollectie.

En jij kwam dit "flut" album per 'ongeluk' tegen in je zus (wat heb je daar nou te zoeken) collectie en je besloot om toch maar eens de moeite te doen een comment hier te plaatsen?

avatar van Rickéh
christinafan schreef:

Precies.

xAnoukx
haha

een goede opvolger van Let Go. De singles zijn iig goed, andere goede nummers vind ik Take Me Away, Who Knows en Fall To Pieces. Net iets beter dan Let Go, 4,5*.

Slipped Away, Nobody's Home en My Happy Ending zijn geweldig. De rest springt er niet echt uit, maar zijn ook wel goed.

AvRiL*AsHLEe*fan
Echt een super CD, vind ik!!! Hij krijgt van mij 5* Mijn lievelingsnummers zijn "Nobody's home", "Slipped away" en "Who Knows", maar eigenlijk vind ik alle nummers op de CD goed, alleen "He wasn't" wel minder dan de andere.

avatar van Wib0__
Enkele nummers zijn leuk..
De rest is niet echt veel bijzonders..

anathema
christinafan schreef:

als je niets nuttig te vertellen hebt ,rot je maar beter op

Dit maakt al een veel zinniger indruk.
Dit is niet beroerd, sterker sommige nummers zijn leuk, maar hoe dit in godsnaam boven de 3* uit kan komen. Oh ja, smaken verschillen.

2 sterren. Weinig fantasie. Saaie nummers. Ooit vond ik deze cd 4,5 sterren waard, maar toen ik zag dat ik dat had gedaan, heb ik het meteen veranderd!

Björk rules!

Kid A(cid)
Beter dan de eerste plaat. Maar nog steeds niet echt bijzonder ofzo.

Goede cd!
Alleen slechte keus single's.

*3.5

avatar van *San*
Ik heb heel veel respect voor haar! Haar teksten zijn mooi geschreven!

dit is haar best cd ,volwassen nr met een boodschap en mooi gezongen precies wat een album moet hebben !

avatar van sjorzke
ja ze word volwassen !! leuke liedjes maar de keuze van de singels snap ik niet echt ! forgotten en freak out vind ik het beste nummers!

echt een heel goed album! net zo goed als let go maar wat meer rock. echt een album voor als je je down voelt en eens goed wilt uitleven.

avatar van Yak
Yak
Onleesbare tekst en reacties daarop verwijderd. Aan SMS-taal doen we niet op MusicMeter.

avatar van catdog
Benieuw ga ik dit album maar beluisteren aangezien ik alle singles van dit album geweldig vond/vind.

Vooral Don't Tell Me en My Happy Ending zijn echt Avril's beste tot nu toe.

Kid A(cid)
Yak schreef:

Dat zegt iets over de mensen die hier uberhaupt nog naar luisteren.

avatar van AardbeitJ
Ik vind hem best gOed ook al vOnd ik let go ook goed..
nOuja ik vind
een beetje saai .
Maar van mij krijgt ze een 4,5

avatar van Lukas
AardbeitJ schreef:
Ik vind hem best gOed ook al vOnd ik let go ook goed..
nOuja ik vind
- my happy ending
en
- don`t tell me
Vind ik heel erg goed..
De rest is ook goed alleen vond ik forgotten
een beetje saai .
Maar van mij krijgt ze een 4,5

Zou je misschien je best kunnen doen normaal Nederlands te schrijven, dus met hoofdletters op normale plaatsen in een zin? Het is hier niet de tmf-chat.

avatar van AardbeitJ
Sorry,spijt me zeer.

avatar van xSarah
Heb deze cd leren kennen door mijn beste vriendin, we hebben hem op weg naar frankrijk in de auto luidkeels zitten meekwelen, met het songtekstboekje in de hand Vind hem nog steeds supergoed!

geen vernieuwend plaat, maar wel een goeie, nummers schrijven kan ze wel

avatar van every you
Vroeger vond ik deze cd helemaal geweldig. Nu heb ik een hekel aan Avril Lavigne, maar stiekem staan er toch een paar best lekkere nummers op.

avatar van Veerleke
Dit is een goed album.

xx

avatar van wauzie
Mooi album, afwisselend en goed.

musiccracker
avril veruit haar beste,ze is volwassen aant worden op deze "under my skin" and i like it !!het tegendeel beweerd ze op het album dat hierop volgt;the best damn thing dat nogal kinderachtiger is dan haar eerste!al bij al een artiest waar ik erg veel van hou...:d

avatar van olsenfreakie
Een zalig album!!

avatar van TTC
TTC
Van haar 3 albums is dit mijn favoriet!

Waardige opvolger, sterk neergezet. De echte Avril !!