Take That - Everything Changes (1993)

Label: RCA

1. Everything Changes (3:35)
  2. Pray (3:43)
  3. Wasting My Time (3:45)
  4. Relight My Fire (4:12)

met Lulu

5. Love Ain't Here Anymore (3:57)
  6. If This Is Love (3:56)
  7. Whatever You Do to Me (3:44)
  8. Meaning of Love (3:47)
  9. Why Can't I Wake Up with You (3:37)
  10. You Are the One? (3:48)
  11. Another Crack in My Heart (4:13)
  12. Broken Your Heart (3:48)
  13. Babe (4:51)
Heerlijke cd Vooral Relight my fire en Pray, absoluut mijn favo nummers van deze cd

tuktak
aan de haatstemmen te zien zou het hier om een wanproduct moeten gaan. dit is echter helemaal niet het geval, dit album is gewoon een zeer goed pop boyband album. een aantal tracks steken hier zelfs nog bovenuit. het gladde gedrag van de heren zal menige kerel misschien kippevel van irritatie bezorgen, en toentertijd menig dameshart sneller doen kloppen. zonder al dit uiterlijke vertoon kunnen de mannen best goed zingen en zitten veel tracks gewoon heel goed in elkaar. zeker gezien het feit dat hierna ongelooflijk veel lookalike bandjes zijn ontstaan zegt misschien wel genoeg over de invloed van dit album op een flink aantal jaren popmuziek.

avatar van Gatver
Hele wisselende plaat. Een paar uitstekende songs en een paar niemendalletjes.

Ik kocht deze voor een euro op de rommelmarkt.
Alleen de nummers 1, 5 en 9 zijn goed.
Howard Donald en Mark Owen op lead-vocals op respectievelijk nummer 6 en 13 valt niet zo
goed uit.
Volgens het boekje is de voorzang bij Everything Changes van Robbie Williams. Dat wist ik niet.
De stem van Gary Barlow doet me soms denken aan die van Clark Datchler van Johnny Hates Jazz.

avatar van jellecomicgek72
Babe, mooi nummer blijft dat.