The Thrills - So Much for the City (2003)

Ierland
Label: Virgin

1. Santa Cruz (You're Not That Far) (4:12)
  2. Big Sur (3:07)
  3. Don't Steal Our Sun (2:50)
  4. Deckchairs and Cigarettes (4:56)
  5. One Horse Town (3:14)
  6. Old Friends, New Lovers (4:00)
  7. Say It Ain't So (2:43)
  8. Hollywood Kids (5:33)
  9. Just Travelling Through (3:21)
  10. Your Love Is Like Las Vegas (2:22)
  11. The Tide Creeps in / Plans (10:06)
avatar van titan
titan (crew)

avatar van andré
nou niet voor mij, vervelende zeikplaat...

avatar van bonothecat
Waarom ontdek ik deze cd dan nu pas .....lekker in het gehoor, groeit steeds verder

avatar van mathias
bonothecat schreef:

Ook niet echt aan mij besteed vreemd genoeg, want ik vind dit genre normaal erg leuk. Alleen de eerste 2 (ok vooruit.. 3) nummers zijn nog wel ok maar daarna word het al snel vervelend.

avatar van SiSsY bOY
Wat een heerlijke Retro sound heeft deze band.

Bob Cremers
Een mooi album 3.5 sterren waard.

dit vind ik nou leuke muziek. Lekker ongecompliceerd en een heerlijke Retrosound, zoals SiSsY bOY zegt...

Joepas
echt een heerlijk album, vooral voor dfe zomerdagen... lekker retro zoals al twee keer wordt gezegd boven mij

hoewel het niet echt mijn smaak is, vind ik dit echt relaxte muziek om onder huiswerk o.i.d. op te zetten;)

avatar van Flammazine
inderdaad goede achtergrondmuziek. toch enkele leuke songs:
big sur,don't steal our sun en one horse town

titan schreef:
De zomerplaat van 2003.

Zo kijk ik er ook op terug. Vooral de singles waren en zijn ijzersterk.
Het nadeel met zomerplaten die bij een bepaald jaar horen is dat ik die daarna niet vaak meer draai. Het is dat er zoiets als een shuffle-stand is op mijn I-pod waardoor er soms nog wel eens een nummer van dit album voorbij komt, want anders zou het echt alleen nog maar stof liggen te verzamelen en moet ik het doen met herinneringen aan zomer 2003 (vraag me alleen niet welke dat zijn).

avatar van jellorum
ik heb deze plaat al 3 jaar in huis maar ik moet er nog steeds eens goed naar luisteren
voorlopig lijkt dit me niet echt iets om van wakker te liggen , misschien groeit hij wel.......

avatar van Apple Juice
Met een mondharmonica in C kun je op deze plaat eindeloos meeblazen!

avatar van otherfool
Wat leuk, dit plaatje heeft de tand des tijds(8 jaar alweer ) beter doorstaan dan destijds ongetwijfeld gedacht. Heb er al zeker een jaar of 5 niet naar geluisterd maar kan de refreintjes nog stuk voor stuk meebleren. Zet Big Sur en One Horse Town op, dan heb je geen zon, zee, strand en bloody mary meer nodig voor het ultieme zomergevoel.

avatar van Booyo
Hadden ze het gehouden bij vrolijke up-tempo nummers had ik het een stuk beter kunnen waarderen. Tracks als Santa Cruz, Big Sur, One Horse Town of Say It Ain't So blijven erg lekker. De rest is echter een behoorlijk stuk minder. De stem van de zanger is verre van geschikt voor de rustigere nummers, wat een ouwe zeikerd is het dan ineens zeg.

avatar van coldwarkids
titan schreef:
De zomerplaat van 2003.

Nou idd. Trip down memory lane!