Dumb and Dumber (1994)

1. Crash Test Dummies - The Ballad of Peterpumkinhead

met Ellen Reid

2. Deadeye Dick - New Age Girl
  3. Echobelly - Insomniac
  4. Pete Droge - If You Don't Love Me (I'll Kill Myself)
  5. The Primitivies - Crash [The '95 Mix]
  6. Willi One Blood - Whiney, Whiney (What Really Drives Me Crazy)
  7. Gigolo Aunts - Where I Find My Heaven

11. The Lupins - Take
  12. Deee-Lite - You Sexy Thing
  13. The Proclaimers - Get Ready
avatar van Dirigent
Leuke feel - good music, de film met Jim Carrey is werkelijk hilarisch maar deze soundtrack zit ook boordevol goede nummers en dat maakt de film natuurlijk nog beter.

avatar van Bruce Almighty
Dirigent schreef:

Helemaal mee eens .

avatar van renzoroy
zonde dat de openingstrack van de film van apache indian er niet op staat. groot minpunt.

voor de rest, heerlijke soundtrack

uitspringers: Primitives - Crash 95, deee-lite - you sexy thing & the proclaimers - get ready

avatar van master-rens

Demon. schreef:

Die heb ik wel hier thuis

Ik snap je niet

Muggsy
Bij zo'n geestige film hoort zeker een song van een groep als Green Jelly en had eigenlijk meer van dit soort nummers met humoristische insteek verwacht. Het is natuurlijk standaard geworden om dit soort komedies gepaard te laten gaan met alternatieve rock en uitschieters voor mij waren 'New Age Girl' en 'Crash'. De covers op het einde vond ik niet meteen sterk.