Backstreet Boys - Backstreet Boys (1996)

Label: Jive

1. We've Got It Goin' On (3:41)
  2. Anywhere for You (4:42)
  3. Get Down (You're the One for Me) (3:52)
  4. I'll Never Break Your Heart (4:49)
  5. Quit Playing Games (With My Heart) (3:53)
  6. Boys Will Be Boys (4:06)
  7. Just to Be Close to You (4:49)
  8. I Wanna Be with You (4:06)
  9. Every Time I Close My Eyes (3:56)
  10. Darlin' (5:33)
  11. Let's Have a Party (3:50)
  12. Roll with It (4:41)
  13. Nobody But You (3:03)
loserkid
das pas ene hoop jeannetten!!!

avatar van gemaster
Heb je dit album echt beluisterd of heb je gewoon een hekel aan de Backstreet Boys?

avatar van T.O.
Quit Playing Games en As Long As You Love Me gebruiken volgens mij precies dezelfde ritmetrack...

loserkid
ik had dit album thuis liggen van mijn zus en vond het nogal weinig origineel, m'n hekel komt er ook wel bij te pas. hoe stout!

loserkid
als je kijkt naar het de stemmen moet het toch zijn dat ze niet erg geliefd zijn

1,0
Niet te geloven dat ik deze muziek vroeger goed vond
Wat een bagger!

Toch maar weer een stapje lager naar 1*

nicolas
ik beken: op 2 juni 1999 ben ik naar hun concert in flanders expo gent geweest. ja 5 mannen dat was stoer en de hele klas vond dat ook. 7 jaar later weet ik wel beter...

Alé da is nu toch pure nostalgie de backstreet boys. Me hun aanstekelijke liekes en hoe ze zich zelf serieus neme da vin ik prachtig respect to the b-boys 5*

Mojo Pin
Quit playing gaaaames with my heart, with my heart, my heart...

Onderschatte band hoor.

Dat vind ik ook. Net als de meeste mensen dacht ik ook dat de Backstreet Boys zo'n boyband was die eigenlijk meer naam als daad was. Maar als je goed naar hun albums luistert en naar de live concerten kijk (ben d'r zelf twee keer geweest) dan kijk je toch heel anders tegen hun aan.

Nou ik heb ze ook live gezien maar meer dan wat gehuppel en lief de meisjes aan kijken heb ik de heren toch echt niet zien doen.

En een onderschatte band kun je het niet noemen daar ze niet eens een instrument bespelen, hooguit onderschatte zangers of onderschatte loverboys.

Hoogtepunt van die concerten blijven voor mij die MILF moedertjes op de achterste rij.

aaah echt vet hoor, hahaha, echt terug naar mijn kindertijd, vind het nog steeds leuk,, maar dat is meer omdat je dan aan die tijden denkt,, niet omdat de muziek super mooi is ofzo, luister het ook niet meer dagelijks .. maar toch leuk!!

avatar van Sjoerd_
Dit is echt fout...

avatar van kaztor
Dat haar van Nick Carter....

avatar van LucM
Harmen.. schreef:
Niet te geloven dat ik deze muziek vroeger goed vond
Wat een bagger!

Dit bewijst de vergankelijkheid van deze muziek. Muziek die IK op mijn 14e goed vond (Abba, Queen, David Bowie, CCR, Mud, Sweet, 10CC ...) vind ik nu nog steeds goed. In die tijd (jaren '70) was de hitparadepop veel tijdlozer en inventiever. Nu is dat meestal op maat gesneden koek.

avatar van lauradance
hiermee begon mijn liefde.
na dit album stond ik als een bakvis hysterisch te doen bij concerten.

avatar van Gatver
Alleen de hits zijn leuk, de rest

Voor mij beste boyband. Echt heerlijk gewoon, lekkere zoetsappige popnummers die praktisch allemaal over liefde gaan. Heerlijk christelijk tintje zit er ook overheen, vind ik tenminste.

Ik ga dezer dagen zeker even proberen alle albums van de heren te downloaden. Ik heb hun greatest hits album al en die staat gewoon vol met alle hitjes. Heerlijke nostalgische zoetsappige popnummertjes voor mij, beste boyband/popband ever

avatar van JoBBuS
haha, agreed!