Ad van Dijk & Koen van Dijk - Joe, de Musical (1997)

Label: ENCD

1. Vera Mann, Simone Kleinsma en Originele cast van Joe, de Musical - Op Leven en Dood (5:43)
  2. Stanley Burleson en Vera Mann - Ik Leef voor Jouw Lach (2:48)
  3. Stanley Burleson en Originele cast van Joe, de Musical - Laat Me Gaan (3:02)
  4. Vera Mann - Ik Kijk Hoe Je Slaapt (3:23)
  5. Vera Mann - Piloten Sterven Nooit (4:02)
  6. Mathilde Santing - Inspiratie (3:27)
  7. Simone Kleinsma en Vera Mann - Zij aan Zij (4:05)
  8. Rolf Koster, Stanley Burleson en Originele cast van Joe, de Musical - Aan Onze Kant (2:51)
  9. Stanley Burleson - Waarom Ben Ik Hier (3:39)
  10. Jive (1:58)
  11. Stanley Burleson - Ik Vroeg Te Veel (4:43)
  12. Simone Kleinsma - Met Open Ogen (3:05)
  13. Rolf Koster, Stanley Burleson en Originele cast van Joe, de Musical - Allemaal voor Jou (2:38)
  14. Mathilde Santing en Originele cast van Joe, de Musical - Happy End - (5:31)
  15. Stanley Burleson, Vera Mann en Mathilde Santing - Oog in Oog (6:18)
  16. Mathilde Santing - Inspiratie [Single Versie] (3:45)
Het musical-debuut voor Mathilde Santing leverde haar nog een klein hitje in de vorm van het nummer Inspiratie op.
Mooi nummer ook.