Lady Aïda - Presents Doppler F ACT - The Eclectic Mix Session (1997)

Dance / Electronic
Label: [PIAS]

1. Art of Noise - Debut (2:19)
  2. Station Bass - Acapella Loop (0:27)
  3. Move D - Cymbelin (2:42)
  4. Third Electric - Bontempi (5:13)
  5. Cybotron - Clear [Remix] (5:32)
  6. Megalon - Motion (6:54)
  7. Encephaloid Disturbance - Sülk (4:34)
  8. Rectory - Drum 006a (4:33)
  9. Slam - Life Between Life (6:15)
  10. Jeff Mills - Casa (3:07)
  11. Spook In the House - Beginning to End (6:39)
  12. Wishmountain - Radio (5:38)
  13. DJ Crystl - Let It Roll (4:40)
  14. P.F.M. - For All of Us (6:13)
  15. Vantronik - Beauty and the Beat (7:27)
avatar van bver
Na 10 jaar nog steeds op regelmatige basis in mijn cd-speler terug te vinden.
De set is in drie delen opgebouwd, electro, techno en drum 'n bass, allemaal naadloos in elkaar gemixt door deze nederlandse dj.
Echt een verslavende cd en eigenlijk onbegrijpelijk dat deze nog niet op musicmeter terug te vinden was. Eentje van mijn all time favorites!

avatar van Yak
Yak
Stoer dat dit geweldige mixalbum er nu ook op staat, echt van begin tot eind ijzersterk!

Ik moet 'm hier nog ergens hebben liggen, op (gasp!) MD. Wordt nog een hele toer om 'm te draaien, want ik heb geen idee meer waar mijn MD-speler gebleven is.

avatar van trebremmit
Een van mijn favorietes mix albums, electro,techno en drum n bass op een sublieme manier aan elkaar gemixt door Lady Aida, vooral de keuze van de nummers die stuk voor stuk geweldig zijn is top!

avatar van trebremmit
Wie deze nog wil horen, wat echt een aanrader is, kan hem op mixcloud luisteren. Aida zelf heeft het er een paar jaar geleden opgezet.

Mixcloud