Crookers - Knobbers EP (2008)

Italiƫ
Dance
Label: Southern Fried

1. Knobbers (5:07)
  2. Big Money Comin' (4:40)
  3. My Penny (4:43)
avatar van Zwammer
Crookers

Aardige EP waar jammer genoeg het laatste nummer wat minder is. Ik zit te twijfelen tussen 3.0 of 3.5 sterretjes..

Een ander leuk nummer van deze Italianen is Love To Edit en ook hun We Are All Prostitutes remix is om te smullen

avatar van Ollie
Vind Knobbers toch stukken minder dan hun andere tracks, vind die this this this accapella die ze erin hebben zitten ook wel beetje goedkoop! Crookers kan veel beter.

avatar van Chemical Brother
Zwaar chille muziek; het eindresultaat is eemn techno-cd maar niet te geforceerd; hetheeft een lekkere beat waardoor het echt uitpakt (voor mij althans) als chille Launch muziek.

Ah hun eerste EP (!) betekent dit dat ze nu meer eigen nummers gaan maken ? Want ze maken geloof ik alleen maar remixes, tenminste daar ken ik ze vooral van

JustaRascal
Best grappige muziek, ik heb ook de "Mad Kidz EP". Die is ook erg vet, vooral het nummer "Embrace the martians".

Af en toe misschien wat simpel maar ik moet zeggen dat ik Knobbers en My Penny toch echt brute nummers vind

avatar van kinjutsu
Chemical Brother schreef:

Haha, voor jou misschien ja... Lounge muziek bedoel je dat? Daar kan ik niet helemaal inkomen, tenzijn Launch? muziek iets anders is.

Ik ken ze alleen van die remix van Kid Cudi's Day and Night.

Als ik dat nummer hoor ga ik toch HELEMAAL stuk!

Wat een knaller!

My Penny heb ik net even ge***, klinkt ook dope!

Edit: oh en Knobbers kende ik natuurlijk ook al die komt ook hard!

Crookers zijn populair op de dansvloer, maar niet op MuMe