Salt 'N' Pepa - The Greatest Hits (1991)

Label: London

1. Push It (3:29)
  2. Expression [Brixton Bass Edit] (3:31)
  3. Independent [Independent Funk Vocal] (4:48)
  4. Shake Your Thang (It's Your Thing) (3:58)
  5. Twist and Shout (3:47)
  6. Let's Talk About Sex (3:30)
  7. I Like It Like That (4:06)
  8. Tramp (3:19)
  9. Do You Want Me [Remix] (3:18)
  10. My Mic Sounds Nice (4:10)
  11. I'll Take Your Man (5:06)
  12. I Gotcha (3:52)
  13. I Am Down (4:12)
  14. You Showed Me (3:23)
avatar van KILLERBEE99
Push It en Let's Talk About Sex vind ik altijd wel geweldig, en ook een paar andere, maar het meeste vind ik niet zo.

avatar van pureshores
leuke verzamelaar maar beetje vroeg in de carriere van de dames, er zouden nog heel wat leuke singles komen hierna.
Push it zal altijd DE hit blijven naast Let's talk about sex. Maar Shake your thang met zn funky ritme en Expression zijn hele leuke nummers die wat minder aandacht hebben gehad.
De drie hits van 1991 met de Ben Liebrand behandeling lijken wel erg op elkaar, net zoals Start me up dat een jaar later zou uitkomen, daarna ging het gelukkig een andere kant op en wat meer terug naar de basis

avatar van vigil
De laatste dagen is dit album een paar keer voorbij gekomen. Geen straf maar ook weer niet een uur lang puur genieten. 3 sterren is een mooi cijfer voor deze verzamelaar. Er staan erg sterke tracks op zoals I Gotcha, natuurlijk Push I en persoonlijk favoriet I'll Take Your Man maar daar staan ook weer erg flauwe covers zoals Twist and Shout en You Showed Me tegenover.

avatar van pureshores
Ik vind hun Twist and shout wel grappig eigenlijk, voor die tijd was zo'n rap benadering natuurlijk nog hip. En ze nemen het duidelijk niet al te serieus