The Beatmasters - Anywayawanna (1989)

Dance
Label: Rhythm King

1. Who's in the House (3:58)

met Merlin

2. Hey DJ / I Can't Dance to That Music You're Playing (3:31)

met Betty Boo

3. Burn It Up (On the Groove Tip) (4:26)
  4. Warm Love (6:05)
  5. Ska Train (4:52)
  6. Rok da House (W.E.F.U.N.K) (3:49)

met The Cookie Crew

7. Make Me Feel (4:01)
  8. Don't Stop the Beat (4:17)
  9. Midnight Girl (5:11)

met Eric Robinson

10. Sarayet-Sayam Sembtaé (Pt.1) (5:15)
  11. Rok da House [7'' Original] * (3:54)

met The Cookie Crew

12. Burn It Up [7'' Original Radio Edit] * (3:22)
avatar van thelion
O wat gedateerd klinkt dit tog allemaal, maar wel leuk om weer eens te horen.....

avatar van musicfriek
Gedateerd vind ik wel meevallen, het zijn toch vooral klassiekers in zijn genre. Old school om het maar zo te zeggen Dit debuutalbum staat her en der nog goed aangeschreven. Ze brachten hierna nog een album uit om daarna zich bezig te houden met een eigen label waar vele artiesten zich destijds bij aansloten.

avatar van UK-Choonz
Ik vind dit toch wel een van de sterkste oer-dance albums die er zijn. Niets gedateerds aan want alle tracks klinken nog als een trein.

avatar van RogerV
Dit klinkt allemaal toch nog wel bijzonder goed ja. Jammerlijk geheel vergetelheid dit.

avatar van pureshores
dr staan toch 5 hits/kleine hitjes op dit album. Volgens mij gingen ze zich hierna vooral bezighouden als remixteam (voor The Shamen vooral)
Maar ze zijn wel verantwoordelijk voor het loslaten van Betty Boo op de samenleving ;)

avatar van RogerV
Ach ze zag er wel leuk uit

avatar van RogerV
Heb hem gisteren ook maar eens aangeschaft bij de Plaatboef

avatar van Darkzone
Deze zou ik wel op vinyl willen hebben. Mijn 12" van Hey DJ/Ska Train blijft machtig.

avatar van pureshores
Burn it up met PP Arnold gisteren weer eens geluisterd, blijft toch erg leuk