Theory of a Deadman - Scars & Souvenirs (2008)

Canada
Label: Roadrunner

1. So Happy (4:11)
  2. By the Way (3:35)
  3. Got It Made (3:14)
  4. Not Meant to Be (3:33)
  5. Crutch (3:16)
  6. All Or Nothing (3:30)
  7. Heaven (Little by Little) (4:19)
  8. Bad Girlfriend (3:25)
  9. Hate My Life (3:10)
  10. Little Smirk (3:31)
  11. End of the Summer (3:30)
  12. Wait for Me (4:03)
  13. Sacrifice (2:54)
  14. Great Pretender * (3:40)
  15. Shadow * (3:49)
  16. So Happy [Acoustic] * (4:11)
  17. By the Way [Acoustic] * (3:33)
  18. Not Meant to Be [Acoustic] * (3:30)
  19. Your Dream * (2:49)
  20. Got Me Wrong * (4:29)
  21. Midnight Rider * (3:08)
  22. What's Your Name * (3:41)
Ik ben benieuwd naar het nieuwe album van deze band

Oude waren al helemaal te gek

avatar van Papartis
Lekker rock album. Wel typisch noord amerikaans.

avatar van james_cameron
Weinig memorabele amerikaanse rock, een kruising tussen Nickelback en Alice In Chains (wel heel duidelijk in de AIC-cover Got Me Wrong). Weinig rock, veel zoetsappige ballads. De bonustracks maken het geheel nog een beetje draaglijk, met goede akoestische uitvoeringen van een aantal tracks en het Alice In Chains-achtige Shadow. De band heeft sinds het debuut weinig progressie gemaakt, in ieder geval.

Net wat te commercieel. Die ballads doen het net niet voor me, en Bad Girlfriend is een belachelijk slecht nummer. Helaas.

avatar van Thomas86
Ik vind dit toch een heerlijke rockplaat, ben benieuwd naar de show in de Melkweg binnenkort. 4,0

avatar van JelleAkkermans
Zingt Chris Daughtry mee op By The Way?
Bij de versie die ik gedownload heb stond ''Featuring Chris Daughtry And Robin Diaz''.

avatar van Juul1998B
Dit heb ik echt veel gedraaid in mn post-grunge era. Nog steeds vind ik het wel een guilty pleasure albumpje.
Not meant to be blijf ik draaien!