james_cameron
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 21 december 2005
Laatste bezoek: vandaag om 00:42 uur
Aantal stemmen: 7308
Gemiddelde: 3,44
Standaardafwijking: 0,42
Aantal berichten: 4700
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 4205
Aantal toevoegingen: 557
Top 10 albums
- 1. Machine Head - Burn My Eyes (1994)
- 2. Strapping Young Lad - City (1997)
- 3. Fear Factory - Demanufacture (1995)
- 4. Queensrÿche - Operation: Mindcrime (1988)
- 6. Metallica - Master of Puppets (1986)
- 7. Shinedown - The Sound of Madness (2008)
- 8. Celldweller - Wish Upon a Blackstar (2012)
- 9. Demon Hunter - Storm the Gates of Hell (2007)
- 10. Starset - Transmissions (2014)
Top 10 artiesten
- 1. Machine Head
- 2. Allegaeon
- 3. Devin Townsend
- 4. Katatonia
- 5. Trivium
- 6. Shinedown
- 7. Fear Factory
- 8. Metallica
- 9. Mark Tremonti
- 10. Demon Hunter
Recente stemmen
- 3,5Scott Stapp - Higher Power (2024) geplaatst: gisteren om 20:02 uur
- 3,5Any Given Day - My Longest Way Home (2014) geplaatst: afgelopen donderdag om 21:25 uur
- 3,5Andromida - Wrath of the Vanguard (2022) geplaatst: afgelopen donderdag om 21:24 uur
- 3,0The Night Flight Orchestra - Amber Galactic (2017) geplaatst: afgelopen woensdag om 23:55 uur
- 3,5Exhorder - Defectum Omnium (2024) geplaatst: 12 maart, 22:14 uur
- 3,0Myrath - Hope (2007) geplaatst: 11 maart, 19:15 uur
- 3,5Andromida - Lost Voices (2023) geplaatst: 11 maart, 00:18 uur
- 3,5Stellar Circuits - Ways We Haunt (2018) geplaatst: 9 maart, 18:46 uur
- 3,5Judas Priest - Invincible Shield (2024) geplaatst: 8 maart, 18:52 uur
- 4,0Caligula's Horse - Bloom (2015) geplaatst: 7 maart, 23:37 uur