Kari Bremnes - Live (2007)

Alternatieve titel: Reise

Noorwegen
Label: Strange Ways

1. Sangen Om Ka Ho Anna Dromte (4:56)
  2. Togsang (4:03)
  3. Stjernelause Dogn (3:46)
  4. Per Og Pal Og Janus (4:58)
  5. Sangen Om Fyret Ved Tornehamn (4:50)
  6. Litt Happiness Kan Ikkje Skade (3:44)
  7. Hvis Du Kommer Tebake Igjen (3:24)
  8. Sovngjengersken (5:19)
  9. A Riddle Beside Another Riddle (6:19)
  10. Skrik (6:14)
  11. You'd Have To Be Here (4:30)
  12. To Give You A Song (4:01)
  13. Mitt Hjerte Hamrer Og Hamrer (4:56)
  14. Hurtigrute (5:38)
avatar van Fingertippie
Een dikke vette 5, prachtige stem, schitterende muziek van beste muzikanten. Daarbij een schitterende opname, van hoge kwaliteit.

kkriz
Goeiedag zeg, dit is inderdaad geweldig live! Bij perfect, dit is zingen zoals het bedoeld is he...

avatar van Broem
Ben de afgelopen weken het werk van Kari weer eens aan het beluisteren. Ik heb haar oeuvre vrij compleet. Fan vanaf Norwegian Mood en zo zachtjes aan al haar werk verzameld. Deze live cd is inderdaad van uitzonderlijke klasse. Wat een vakdame is deze Noorse toch. Het is er nooit van gekomen haar live te zien. Doe het derhalve maar met deze mooie live opname. Op een goeie set lijkt het alsof ze in de woonkamer staat. Qua productie en geluidskwaliteit is haar werk nl bijna perfect.

avatar van Fingertippie
[quote]Broem schreef:

Deze live cd is inderdaad van uitzonderlijke klasse. Wat een vakdame is deze Noorse toch. Het is er nooit van gekomen haar live te zien. Doe het derhalve maar met deze mooie live opname. quote]

Enige jaren terug haar wel live aan het werk gezien in Duitsland. Is zeker de moeite waard. Beveel het je dus aan.