Marduk - Nightwing (1997)

Zweden
Label: Osmose

1. Preludium (2:09)
  2. Bloodtide (XXX) (6:43)
  3. Of Hells Fire (5:22)
  4. Slay the Nazarene (3:48)
  5. Nightwing (7:34)
  6. Dreams of Blood and Iron (6:19)
  7. Dracole Wayda (4:07)
  8. Kaziklu Bey (The Lord Impaler) (4:02)
  9. Deme Quaden Thyrane (5:06)
  10. Anno Domini 1476 (2:15)
max en joep
ik vind nummer 10 altijd zo evil klinken.

Marduk is echt geweldig

avatar van Dirtpride
Samen met Plague angel de beste album van Marduk naar mijn smaak. Blood tide, of hells fire, nightwing. Geweldige nummers, dit album is een niveau verder dan de voorganger Heaven shall burn. Geweldige riffs op dit album!

Zeer sterke cd van Marduk,na Panzer Division hun beste.Goede opname kwaliteit , lange nummers met veel diepgaande teksten.Knap gitaarwerk en zeker ook super gedrumd.Ook was Legion toen nog redelijk bij stem.

avatar van Lau1986
Ik vind het vooral een vermakelijk album. In mijn beleving wordt je alleen niet echt weg geblazen. Het geheel klinkt voor mij wat eentonig. Vermakelijk dat wel.