B.B. King & Friends - 80 (2005)

Blues

met Elton John

avatar van Lamontagne
Heerlijk album van The King of Blues

Father McKenzie
Ik druk mijn waardering precies uit zoals jij, Lamontagne, artiesten van dit slag... zijn helaas een uitstervend ras!

avatar van Stijn_Slayer
Deze cd springt natuurlijk in het oog van de mainstream door de bekende namen die erop meespelen. Het komt de oprechtheid meestal niet ten goede, en de muziek is ook wel blues op z'n allertoegankelijkst.

B.B. vind ik hier bovendien wat minder bij stem.

avatar van spinout
Eric Clapton & Mark Knopfler houden wijselijk hun mond en dat had Roger Daltrey ook moeten doen. Wat klinkt die man vreselijk hier. Verder schijnt vooral BB King hier zelf. De meeste van de gasten hadden voor mij wel thuis mogen blijven!