Faultline - Your Love Means Everything (2002)

Electronic
Label: Elektra

1. Your Love Means Everything (3:43)
  2. Where Is My Boy? (5:35)

met Chris Martin

3. Sweet Iris (3:50)
  4. Bitter Kiss * (3:23)

met Jacob Golden

5. Waiting for the Green Light * (4:09)

met Cannibal Ox

6. The Colossal Gray Sunshine (2:45)

met The Flaming Lips

7. Clocks (4:19)
  8. Theme for Half Speed (3:14)
  9. Greenfields (3:19)

met Michael Stipe

10. Lost Broadcast (3:39)

met Nick McCabe

11. I Only Know Myself (3:53)
  12. Your Love Means Everything Part 2 (4:19)

met Chris Martin

13. We Came from Lego Blocks * (2:46)

met Vordul Megilah

14. Wild Horses * (5:15)

met Joseph Arthur

15. Biting Tongues * (3:30)

met Ras B

Dit album is al twee jaar oud. Staan best leuke stukjes op, maar ik vraag me toch echt af waarom ze deze opnieuw uitbrengen.

avatar van Daan
Er staan wel een aantal nieuwe nummers op...

avatar van Hermy
Best een lekkere achtergrondmuziek-cd. Met wat namedropping had de cd ongetwijfeld meer kunnen verkopen. Het zijn namelijk niet de minste namen die een nummer hebben ingezongen: o.a. Chris Martin, Michael Stipe en Wayne Coyne.

Ik ken Faultline als de electronica-nerd die meewerkte aan de eerste twee albums van Ben Christophers. Ik moet deze nog steeds eens luisteren. Ik heb wel Greenfields op een verzamelaar met liefdjesliedjes en dat is wel een mooi nummer.

avatar van oceanvolta
Wisselvallige plaat met nu al gedateerd klinkende nummers zoals I Only Know Myself maar ook pareltjes als Where Is My Boy? en Greenfields.