Christina Aguilera - My Kind of Christmas (2000)

Label: RCA

1. Christmas Time (4:02)
  2. This Year (4:14)
  3. Have Yourself a Merry Little Christmas (4:03)
  4. Angels We Have Heard on High (4:11)

met Eric Dawkins

5. Merry Christmas, Baby (5:44)

met Dr. John

6. O Holy Night (4:52)
  7. These Are the Special Times (4:31)
  8. This Christmas (4:01)
  9. The Christmas Song (4:25)
  10. Xtina's Xmas (Interlude) (1:32)
  11. The Christmas Song [Holiday Remix] (4:03)
avatar van musicfriek
O Holy Shit....

avatar van jowietje
Christmas Time, This Christmas, Merry Christmas, Baby, The Christmas Song en nog 1x The Christmas Song.

Klinkt dus niet echt boeiend, waarschijnlijk het slechtste kertalbum ooit.

avatar van psychonaatje
jowietje schreef:
Waarschijnlijk het slechtste kertalbum ooit.

Nee, hoor.

Al die kerstablums zijn overrated, ze zijn allemaal hetzelfde, en je zet ze maar 1 x per jaar op. Ik koop zulke dingen niet.

Het lijk indd wel beetje allemaal hetzelfde.. maar christina aguilera heeft gewoon unieke stem:O ze kan er gewoon alles mee.. 4

erg mooie cd de voorkant is mooi en de liedjes zijn leuk een 5.0 en ga niet zeuren dat ik alle albums van haar een 5.0 geef want ik vind gewoon al der albums goed duss.. drrom ben ik fan vaan haar

Bobiej
psychonaatje schreef:

Nee, hoor.

Nu vraag ik me toch af, hoe kan een link geplaatst in juni 2006, wijzen naar een album dat is toegevoegt in november 2006 ?

avatar van Wib0__
Bobiej schreef:

Album was al in 2004 toegevoegd..
Dus dan kan het wél..

2,5* voor dit album, Albumhoes is wel mooi, nummers zijn niet veel bijzonders..