TQ - Paradise (2008)

Label: EMI

1. Paradise (4:21)

met Krayzie Bone

2. Soulja (4:49)
  3. Put It in My Lap (3:48)
  4. S.E.X.Y. (4:21)

met Cadillac en Low

9. Ebony Eyes (3:39)
  10. I Don't Know (3:14)

met Jagged Edge

11. Little Bit of Love (4:33)
  12. Paradise [Remix] (4:17)
avatar van Chuck Taylor
Nieuw album van Terrence Quaites! Paradise is alvast een mooi nummer, maar over de rest heb ik mijn twijfels..

avatar van jelmer19
Eerste album van TQ was nog altijd de beste en had een fijne sfeer.
Hierna ging het niveau wat naar beneden.
Hopelijk wordt dit weer wat beter. Ik ben Benieuwd.

avatar van jelmer19
Is overigens net gelekt....
Ben em nu ff aan het beluisteren

avatar van jelmer19
Toch wel weer een leuk album van TQ.
Ik vind zijn muziek op de 1 of andere manier toch altijd weer leuk klinken. Dit is gewoon een album dat je op moet zetten met de volume knop ver naar rechts.
TQ's stem blijf ik erg fijn vinden om te horen en het meerendeel van de nummers luisteren dan ook makkelijk weg. De man heeft gewoon een eigen stijl die je gelijk herkend en op dit album vind ik dat goed uitpakken.

avatar van robindaniel
Redelijk album, niet zo goed vergeleken bij zn eerste album maar toch nog wel een voldoende waard

avatar van Chuck Taylor
Valt me behoorlijk tegen. Paradise is eigenlijk nog een uitschieter op het album, alhoewel dat nummer slecht geproduceerd is - veel te veel beat aanwezig - maakt TQ toch veel goed met zijn stem. Op de rest van het album blijven deze beats veel te veel aanwezig. Daar hou ik niet van. Het nummer met Jagged Edge is ook erg mooi. 2*

Tja aangezien ik het vooralsnog even met de incontinente versie moet doen, kan ik niet zo veel zeggen over de productie. Dat is een bealngrijk aspect in dit soort muziek.

Desondanks vind ik het album erg fris klinken en dat terwijl ieder zangmelodie al eerder is gebruikt door TQ. Gezien het dramatisch slechte hiphop/rnb aanbod van het moment vind ik dit zeker een goede voldoende. Als het geluid een beetje bijtrekt op de cd, ben ik blij.

Ebony eyes, I dont know en little bit of love vind ik de beste nummers