soundpacca
Echte naam: marzuq
Geslacht: Man
Geboren: 17 maart 1975 (49 jaar)
Woonplaats: hague city
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 27 mei 2006
Laatste bezoek: 5 november 2022, 16:20 uur
Aantal stemmen: 61
Gemiddelde: 4,34
Standaardafwijking: 0,87
Aantal berichten: 299
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 6
Top 10 albums
- 4. The Beatles - Abbey Road (1969)
- 6. Madvillain - Madvillainy (2004)
- 7. Nirvana - Nevermind (1991)
- 9. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 10. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
Recente stemmen
- 5,0Main Source - Breaking Atoms (1991) geplaatst: 15 april 2022, 18:08 uur
- 5,0The Claypool Lennon Delirium - Monolith of Phobos (2016) geplaatst: 24 januari 2022, 09:06 uur
- 3,0The Claypool Lennon Delirium - Lime and Limpid Green (2017) geplaatst: 24 januari 2022, 09:05 uur, stem was: 3,5
- 5,0The Claypool Lennon Delirium - South of Reality (2019) geplaatst: 24 januari 2022, 09:03 uur, stem was: 4,0
- 3,5Arlo Parks - Collapsed in Sunbeams (2021) geplaatst: 3 januari 2022, 16:23 uur
- 3,5LimiƱanas / Garnier - De Pelicula (2021) geplaatst: 3 januari 2022, 16:22 uur
- 3,5Bobby Brown - Don't Be Cruel (1988) geplaatst: 16 april 2020, 15:34 uur
- 3,0Jodeci - Forever My Lady (1991) geplaatst: 16 april 2020, 15:34 uur
- 4,5The Geto Boys - Geto Boys (1990) geplaatst: 4 augustus 2017, 15:42 uur
- 5,0J. Cole - Born Sinner (2013) geplaatst: 1 oktober 2015, 19:50 uur