CunninLynguists - Sloppy Seconds Vol. 1 (2003)

Label: Freshchest

18. Irrational

met Sean Price

19. Dem Things Freestyle
  20. Never Scared Freestyle [Philaflava Drop Remix]
  21. Lay Low Freestyle (Philaflava Drop)
  22. Seasons [Remix]

28. Cashmere the PRO LP Drop
  29. Magic Stick Freestyle

met Cashmere the PRO, Mac Lethal en Nuke Posse

avatar van Rhythm & Poetry
Binnekort maar eens opzetten (ik heb hem al een tijdje, maar nog niet eerder beluisterd), dit is een mixtape net als het vervolg (vol. 2).

avatar van Rhythm & Poetry
Nu een paar keer beluisterd. Grappige intro, veel korte nummers en dat luistert dan al minder fijn weg. Neemt niet weg dat dit een leuke mixtape is. Maar niet iets wat ik al te vaak aan wil horen. 3,5*

avatar van -marco-
Deze mag ik dan binnenkort, na jaren zoeken, eindelijk aan mijn collectie toevoegen! Damn blij mee

Heerlijke nummers op melodieen van oa nas, snoop, obie trice & outkast.

Daarnaast is CL gewoon legendarisch en moet ik al hen albums hebben

avatar van P.O.W.
Nice, *jaloers*.

avatar van -marco-
Nu een paar dagen geluisterd en ik begrijp niet zo goed dat dit zo laag word beoordeeld.

Het is idd niet de beste CL cd, maar wel zeer QN5 waardig en imo zeer goed zelfs.

Bij mij speelt mee dat ik echt jaren heb gezocht naar dit album en zoals bekend zijn de cd's van QN5 op een of andere manier altijd zeer schaars en beperkt. Dit geld zeker voor Sloppy Seconds 1, die je maar zelden tot nooit op het net ziet.

Ik luister echter wel objectief naar de kwalitiet en beoordeel deze dan ook met een dikke 4 *