Robert Hood - Fabric 39 (2008)

Electronic / Dance
Label: Fabric

1. Monobox - Silicone Fingers (1:14)
  2. Robert Hood - Element 9 (2:19)
  3. Robert Hood - Who Taught You Math (1:37)
  4. Pacou - X-Factor (2:04)
  5. Robert Hood - Strobe Light (1:37)
  6. Marco Lenzi - Taboo (2:32)
  7. Joris Voorn - Fever (Rephrased) (2:18)
  8. Fab G - Bust the Vibes [Real Disco Mix] (2:12)
  9. Dan March - Sand Dune (1:44)
  10. Robert Hood - Element 3 (2:05)
  11. Diego - Mind Detergent [Robert Hood Remix] (1:23)
  12. Jeff Mills - Skin Deep (1:09)
  13. Robert Hood - School (2:05)
  14. Robert Hood - Element 23 (1:51)
  15. John Thomas - Mr. Funk (1:50)
  16. DJ Skull - Informant (1:33)
  17. Scorp - One Side (1:37)
  18. Pacou - All It Takes (1:37)
  19. Phase - Mass (2:19)
  20. UK Gold - Agent Wood [Adam Beyer Remix] (1:51)
  21. Solid Decay - Legalize! (2:12)
  22. Robert Hood - Element 7 (2:19)
  23. Robert Hood - Side Effect (4:24)
  24. Mion - Drop the Filter (1:58)
  25. Scorp - New Energy (1:51)
  26. UK Gold - Agent Wood [Original Mix] (3:14)
  27. Robert Hood - Still Here [Los Hermanos Remix] (2:32)
  28. John Thomas - Pulp Funktion 2 (2:50)
  29. Robert Hood - The Greatest Dancer (3:41)
  30. Low-Life - Exclamation (2:32)
  31. Robert Hood - And Then We Planned Our Escape (3:41)
  32. Robert Hood - Element 12 (1:08)
tuktak
afgelopen dagen veel moeten reizen met de auto, en de 2 albums die continu op stonden waren richie hawtins decks, efx & 909 en deze plaat. nou dan wil mijn peugeotje wel blazen hoor met zulke muziek op. het zijn 2 verschillende platen met toch veel raakvlakken. beide zeer vet in elkaar gemixed, beide vol met oude technoclassics, en beide bedoeld voor een dikke party.
deze mix van robert hood bevat zon beetje al het interessante werk van robert hood, de man die minimal nog opvat zoals het ooit bedacht is. dat wil zeggen, een plaat lang repterende bassjes en sampletjes. totaal niet de minimal als nu popuair wat dat betreft. daarbij continu doormixend net als hawtin, waardoor er ontzettend veel energie en dansbaarheid vrij komt.
deze fabric doet voro mij eigenlijk wel wat oude tijden herleven, net als de hawtin mix. zo oud ben ik toch nog niet met mijn 27 jaar?

avatar van Thelonious Monk
Miljaarde zeg, wat een schijfje! Vooral de tweede helft knalt als geen ander. Idd, zeer vet voor in de auto. Maar ook tijdens het lopen bonkt het. Eerst was ik niet zo gewonnen, vindt Robert Hood's andere mixen soms wat beter. Maar na paar luisterbeurten toch 1* erbij.

avatar van Ploppesteksel
Dit dendert maar door en door. Ongelooflijk. Nog niet vaak mixen met zulk een vaart gehoord. Af en toe moet Hood daarvoor wel wat brute backspins gebruiken, maar al bij al stoort dat niet hard. Robert Hood is duidelijk in zijn element. Prima mixplaat!

avatar van -SprayIt-
Meneer Hood kent werkelijk maar 1 versnelling en dat is hard gaan. Geweldige beukplaat die doorramt tot je niet meer kunt. Toch aardig wat variatie in de tracks, knap mixwerk. Welverdiende 4*

avatar van Mjuman
Vandaag weer eens aangeslingerd - de tweede keer sinds begin deze maand - en dit is toch wel een fijn strak werkstuk. Zou voor een deel goed passen onder die spot van het konijntje met een duracel in zijn achterste