Everliven Sound - Freedom (2008)

Alternatieve titel: Cymarshall Law & Skit Slam Are Everliven Sound

Label: Freedom (I)

1. Freedom (3:25)
  2. Rush to the Front (3:23)
  3. Work Hard (3:12)
  4. Dying Breed (3:54)

met Pacewon

5. Green Cream (3:54)
  6. The Past (3:32)
  7. What If (3:43)

met Wordsworth

8. Outside Ya Front Door (3:19)
  9. Tings Clear (3:03)
  10. So Cruel (3:59)

met Marylou

11. Que Sera Sera (4:00)

met Ty-Chee

12. Original Rudeboys (3:57)
  13. Here to Stay (3:26)
avatar van Seedorf
Dit album is inmiddels te koop (€15) op velvetmusic:

Tevens is de nieuwste plaat van Cymarshall Law (Hip Hop in the Soul) daar ook te koop.

Poppekontje
Heerlijke producties en fijne stemmen om naar te luisteren. Weinig nieuws, maar toch wel erg lekker.

Ik geef het op dit moment een 3,5, maar met grote kans dat dit kan groeien, in het begin snapte ik niet waarom dit zo geweldig was, maar op dit moment begin ik het meer te snappen.

De beats zijn werkelijk waar heerlijk.
De rappers komen niet met orginelen onderwerpen, en verwacht ook geen hoogstaande teksten. Maar gewoon keiharde hip-hop, op beats, waarvan je nek best wel pijn van gaan doen

Rene1979
Ik vind dit een heelrijk album dikke 4

dion_odinot
er staat 'verenigde staten' maar volgens mij komen deze gasten uit Utrecht

avatar van Rhythm & Poetry
Nope. Komen gewoon uit New Jersey. Maar ze werken tegenwoordig wel met mensen uit Utrecht samen. Zoals Inf.

Rhythm & Poetry schreef:

aaah oke

Album met Inf, en al die andere Utrechters staat trouwens nog niet op de site, zal vanavond ff toevoegen (a)

dion_odinot
zojuist toegevoegd. nog even wachten op goedkeuring

en hij staat erop!