Eric Vloeimans - Hyper (2008)

Jazz
Label: Challenge Jazz

1. Magnolia (6:00)
  2. Prince of Darkness (9:41)
  3. Hyper (10:28)
  4. Bonzi (4:20)
  5. Piccolo David (8:05)
  6. Ravens and Wolves (10:40)
  7. Voix du Fou (2:27)
avatar van platedraaier
Dit zijn opnames van dezelfde sessie als Gatecrashin. Ik vind deze cd alleen wel beter. Meer gevoel en geweldige improvisaties.
Hyper en Ravens and Wolves zijn m ijn favorieten.
Lekkere overgangen ne thema`s

Nicci
Mijn eerste aankoop van deze man. Goede eerste indruk. Je hoort hier en daar dat hij een liefhebber van Davis is. Bonzi is een lekker nummer!

Nicci
Sinds gisteren niet veel 'uit' geweest! Wat een geweldige plaat is dit! Ongelofelijke band. Heerlijke sfeer.

Wow! Wat een plaat blijft dit toch! En het is gewoon nog een Nederlander ook, blijft leuk als zulke goede muziek van eigen bodem komt!

avatar van Broem
Heerlijk live-album van Eric Vloeimans. Vooral het fantastische ‘Prince of Darkness’ springt eruit. Aanpassing gestuurd omdat dit album onder ‘normaal’ staat weggeschreven. Ik hoor toch echt publiek klappen Live opgenomen in de Lantaarn te Rotterdam.