SpaceKees - Meer Ruimte (2008)

Label: Noah's Ark

24. Al Die Momenten

met Hairo

25. Kees in Theorie
  26. De Stijl
Weet iemand wat het verschil is tussen de normale versie en de Special Edition?

avatar van Timo710
De verpakking...

De special zit in een soort japans achtig, transformers doosje.

avatar van Sjaakspeare
freitzen schreef:
Geef mij dan toch maar die ene van ik heb van alles in me yo, plus een fokking unieke stilo'
Doc John
Oh man, hoe hij dat qua ritme brengt... Ik heb er volgens mij meer dan vijf keer om in een deuk gelegen

Ik ga deze CD trouwens echt niet checken. Ik bedoel; gemakzucht alom. Kees kan het wel, gezien een nummer als ' Gek Doen' samen met Jiggy Dje. Daar flowt hij aardig, in een goed, strak ritme. Ook slaan de teksten daar nog ergens op binnen de context van het nummer.

avatar van Outblasty
Jawat! schreef:
'Is het dan zo kut' heeft een fijn refrein.
Vind dat hele liedje sowieso wel lekker.

Jawat! schreef:
'Is het dan zo kut' heeft een fijn refrein.

Zeker weten! En dan die gitarist in die clip, geweldig

Deze man is briljant. Wat hebben wij gelachen op vakantie met deze plaat

RedLightCityBoy
Het leven is een bitch? nee het leven is een dame, met aditude maar fock it ik kom baby's met der maken

Blijft een mooie tekst.

yEYo!
Die is van Jiggy heh....wat dacht je van: Mijn stijl is de shit,jouw stijl is niks ik verdien een fokking award voor mn stjl BITCH!.

avatar van thomzi50
Ha, die heb ik de pagina hiervoor ook al geciteerd

yEYo!
Maakt niet uit,Noah's Ark!.
It's a movement,of het nou Jiggy,Turk of de Pe is.

Superbeertje
Ik vind altijd maar een beetje dat Kees achter Jiggy aan loopt ofzo.. Iig is Spacekees niet mijn ding, leuk als een featuring.

Rene1979
jiggy is goed op pepepe maar spacekees is een zeer matige rapper

avatar van lowieke
Spacekees is echt ultra slechte rapper... kan hem echt niet uitstaan op bijvoorbeeld 'is het dan zo kut'. Maar gvd wat een style heeft hij! Echt een halve beastie boy uitstraling!

avatar van Fidelodelientje
Ik weet niet wat het is met spacekees. Zijn teksten slaan helemaal nergens op en toch vind ik 'm vrij geniaal. Het zal z'n uitstraling wel zijn inderdaad .

Dit album is me echter iets teveel spacekees. 2,5*

avatar van Shelter
Ik vond de oude shit met Terilekst altijd wel relaxed klinken maar nooit echt heel vet.
Behalve het nummer "Eens", die vind ik wel altijd lekker klinken...weet niet waarom. Miscchien omdat turrie ook rapt...ik weet het niet

kees is een baas

avatar van tovast
de clip van Is het dan zo Kut staat er niet bij.
Kleine Jay is daar baas.

avatar van willymeuf

Je moet er van houden denk ik. En ik houd niet echt van Spacekees, hij lult soms iets te veel onzin. Al moet ik zeggen dat het soms toch nog wel geniaal is.

Off topic berichten verwijderd.

avatar van MAS
MAS
Ook voor deze ene 2.5. Sommige nummers zijn echt superslecht maar nummers zoals Paars en Pe Pe Pe maken dan wel weet wat goed.

avatar van carero
A$AP Rocky heeft die Purple Swag van onze eigen Spacekees gejat

GCITY050
deze man brengt mixtapes van 31 tracks en albums van 26 tracks.
als je fan bent heb je leuke tijd hieraan